Et meget underigt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. december 2010

Anonym trådstarter

Da jeg sku føde revnede jeg lidt oppe i skeden. og blev jo derfor syet. Og nu klør det simpelthen så meget og det strammer af H til... Jeg er ved at blive sindsyg.. Men det er værst til aften/nat..

Mit spørgsmål lyder derfor : Er der nogen der har prøvet det samme, og har nogen råd til hvad man evt kan gøre for at lindre det ? 

Er virkelig ved at gå ud af mit gode skind over det

Er anonym, fordi jeg er lidt flov over mit spørgsmål...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Da jeg sku føde revnede jeg lidt oppe i skeden. og blev jo derfor syet. Og nu klør det simpelthen så meget og det strammer af H til... Jeg er ved at blive sindsyg.. Men det er værst til aften/nat..

Mit spørgsmål lyder derfor : Er der nogen der har prøvet det samme, og har nogen råd til hvad man evt kan gøre for at lindre det ? 

Se lige at komme til lægen, for det lyder som om, der er gået en lille infektion i det, om det så er decideret betændelse eller svamp kan vi ikke vurdere. Og det kan ikke løses herinde. 
Du skal ikke begynde at eksperimentere, bare se at komme til lægen, for den slags kan nemlig sprede sig videre op og give betændelse både i livmoderen og æggestokke. Og skulle det være sket at de have fået givet dig et sting for meget, så du er blevet syet lidt for grundigt sammen, så kan lægen også klare det lille problem.
God bedring

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Se lige at komme til lægen, for det lyder som om, der er gået en lille infektion i det, om det så er decideret betændelse eller svamp kan vi ikke vurdere. Og det kan ikke løses herinde. 
Du skal ikke begynde at eksperimentere, bare se at komme til lægen, for den slags kan nemlig sprede sig videre op og give betændelse både i livmoderen og æggestokke. Og skulle det være sket at de have fået givet dig et sting for meget, så du er blevet syet lidt for grundigt sammen, så kan lægen også klare det lille problem.
God bedring

Kærligst
Sussie

min veninde havde samme problem og der er nogen der siger det er fordi det er ved at hele

Anmeld

8. december 2010

Cris

Anonym skriver:

Så er det næsten overstået. Når en sår kløer så meget er fordi, den er ved at hele ferdig og så er den fin igen

Anmeld

8. december 2010

serinasmor

jeg fik rådet ... gå i bad og skyld rigtig godt på såret ... det hjalp lidt

Anmeld

8. december 2010

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

jeg fik rådet ... gå i bad og skyld rigtig godt på såret ... det hjalp lidt

jeg går i bad dagligt, men syntes ikk det hjælper

Anmeld

8. december 2010

serinasmor

Anonym skriver:

jeg går i bad dagligt, men syntes ikk det hjælper

en tur til lægen er ikke ad vejen så

Anmeld

8. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

min veninde havde samme problem og der er nogen der siger det er fordi det er ved at hele

Ja, det kan det være...men er selv blevet syet ved begge mine fødsler i rigt mål endda, både her og der, men ligefrem klø så meget og stramme, må det altså ikke, hvis det er indvendigt.
Så er det tegn på hævelse og evt en infektion af en art.

Anmeld

8. december 2010

Karo

Tid er det eneste der hjælper. Ved begge mine fødsler er jeg revnet en lille smule og blevet syet, og selv om jeg har badet ofte og holdt det rent så har der ikke været noget der har hjulpet. Begge gange har det fr mig taget ca. en uge før alt var normal dernede ( fik iøvrigt kun et sting)

Men hold lige øje med at det ikke bliver værer. For der kan godt gå infektion i skidtet og så skal du i behandling.

Anmeld

8. december 2010

Mumto3

alt efter hvor længe siden det er du er blevet syet, så kan det jo været at det er fordi stråden/snoren du blev syet med er ved at gå i opløsning. Det klør helt vildt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.