Brystkage - hjælp til farver osv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. december 2010

Halbschön

Hellow kagepiger!

Jeg skal fredag igang med at bage en brystkage til naboens søn som bliver 17 år.. Han har tit misundt mine kager, så selvfølgelig skulle jeg da lave en kage, nu når han har fødselsdag..

De kager jeg har lavet indtil nu har været alm. lagkager hvor MMF'en er blevet farvet med frugtfarve.. Men nu skal jeg jo lave noget hudfarve.. Hvordan gør jeg det? Jeg tænkte på at jeg ville bestille farver hjem fra specialkøbmanden.. Hvilke farver i deres sortiment skal jeg bestille?

Hvordan laver jeg nemmest brysterne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Trine89

man kunne måske bruge en farve som denne til hudfarve hvis man blot bruger en lille smugle..  http://specialkoebmanden.dk/alt-til-bagning-kager-is-9/pasta-frugtfarver-14/daffodil-yellow-pasta-farve-4363.html

den med formen, der ligger man bare kage samme i en skål (i dette tilfælde to lige store skåle), hun at ligge noget film i skålen inden så du kan få kagen ud igen. når den er lagt sammen skal den står lidt tid så kagen kan sætte sig. og eller så er det jo bare at smøre op og overtrække

Anmeld

8. december 2010

birgitte

hej jeg bruger den her til hudfarve... de har den vist ikke ved specialkøbmanden men mener os dinkage.dk er lidt billigere

http://dinkage.dk/farver-22/pastafarver-35/sugarflair-paprika-flesh-pasta-farve-25-gr-279.html

go fornøjelse

Anmeld

10. december 2010

Halbschön

Trine89 skriver:

man kunne måske bruge en farve som denne til hudfarve hvis man blot bruger en lille smugle..  http://specialkoebmanden.dk/alt-til-bagning-kager-is-9/pasta-frugtfarver-14/daffodil-yellow-pasta-farve-4363.html

den med formen, der ligger man bare kage samme i en skål (i dette tilfælde to lige store skåle), hun at ligge noget film i skålen inden så du kan få kagen ud igen. når den er lagt sammen skal den står lidt tid så kagen kan sætte sig. og eller så er det jo bare at smøre op og overtrække

Hejsa..

Jeg er nu gået i gang.. Eller det vil sige, pause, for det var ved at gå galt

Jeg er igang med brysterne og har fundet to små glasskåle som er lige store, som jeg vil bruge til form.. Jeg har så lagt en omgang film ned i, som du skrev.. Nu vil jeg så ligger den første bund ned i, men den går jo i stykker?? Skal jeg ikke bare ta hele bunden og ligge den ned, eller skal jeg skære i bunden først?

Anmeld

10. december 2010

Trine89

R&N skriver:

Hejsa..

Jeg er nu gået i gang.. Eller det vil sige, pause, for det var ved at gå galt

Jeg er igang med brysterne og har fundet to små glasskåle som er lige store, som jeg vil bruge til form.. Jeg har så lagt en omgang film ned i, som du skrev.. Nu vil jeg så ligger den første bund ned i, men den går jo i stykker?? Skal jeg ikke bare ta hele bunden og ligge den ned, eller skal jeg skære i bunden først?

Jeg plejer og skærer bundene lidt til inden.. Det var måske en detalje jeg glemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.