Lige nu sidder jeg og tænker alverdens grimme ord og er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ pist

Vi stå i den situation at J endu ikk har fået sin løn og vi kommer bare INGEN vegne med hans eks chef.
Jeg har snakket med Fagforeningen i dag og de siger vi skal sende de papir vi har ind til dem og de vil sætte en sagsbehandler på sagen. Desværre kan det tage nogle dage og så skal de i kontakt med hans eks chef.
J har selv prøvet at ringe til kommunen i går og kom i gennem efter 10 opkald. Det viser sig han også burde ha fået nogle penge fra dem, og hun kunne ikke forstå han ikke havde fået dem. Han fik ikke rigtig svar på om kommunen ville hjælpe han omkring eks chefen.
Ja jeg ved godt det er da ikke kommunens job! Men det synes jeg det er, når det var en fra kommunen som fandt jobbet til han, og at arbejdsgiveren har fået tilskud til at ha ham.
1 dec så J sin eks chef og J sagde han ikke havde fået løn. chefen svar var: "de var sat ind"
2 dec: ringede J til sin "chef" og fik IKKE fat i ham.
3 dec: J ringer igen til "chefen" og fik endelig fat på ham, og han sagde: "Jeg fik trukket lønnen tilbage, da de ville trække 60%, men har sat lønnen ind, og de vil få dem på tirsdag (7 dec)." J sendte ham en sms om hvad han ville få i løn, da han endnu ikke har fået en løn seddel. ( ingen svar)
7 dec: INGEN PENGE. J riger igen til ham, og kommer igennem kl. 10. Chefens svar: " jeg skal lige snakke med min kone( ordner løn) for at hører hvad der er sket. Vi hørte ikke fra ham igen og J ringede mange gange i løbet af dagen.
8 dec: STADIGVÆK INGEN PENGE: "chefen" tager ikke sin telefon, den er på svarer. Men for 5 min siden fik J en sms, om at "chefen" har sendt hans lønseddel. HVAD FANDEN KAN VI BRUGE DET SKIDE STYKKE PAPIR TIL, NÅR DET ER PENGENE VI MANGLER. J ringede lige efter han fik smsen og gæt hvem der IKKE tager sin telefon.
Så lige nu sidder vi med regninger for næsten 8300kr( som ikke kan betales) og har næsten 600kr til resten af måneden. TIL GRIN.