nogen med sukkersyge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. december 2010

mizz-lillemor06

hey

jeg er en ung mor på 25 der venter vores andet barn. fik konstateret sukkersyge inden jeg blev gravid med vores den første og har levet med det fint. men nu er jeg så bleven gravid igen og har fået af vide at alt graviditets sukkersyge ryger til odense. fødte på kolding første gang og det vil jeg sige var en blandet oplevelse.

jeg er en kvinde på 110 kg og det var ikke fedt at ligge der og skulle have lagt stikpiller og så få afvide af man kan da ikke have haft en nem graviditet når man var så "fed" som jeg var. tak for det siger jeg bare. ligger der med spredte ben(er lidt bange/nervøs) og så få sådan noget smidt i hoved. have bare lyst til at løbe skrigende bort.

så jeg er spændt på at skulle føde på odense da de måske skulle være mere vantil at have med lidt større kvinder.

nogen som kender noget til det ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Leneur

mizz-lillemor06 skriver:

hey

jeg er en ung mor på 25 der venter vores andet barn. fik konstateret sukkersyge inden jeg blev gravid med vores den første og har levet med det fint. men nu er jeg så bleven gravid igen og har fået af vide at alt graviditets sukkersyge ryger til odense. fødte på kolding første gang og det vil jeg sige var en blandet oplevelse.

jeg er en kvinde på 110 kg og det var ikke fedt at ligge der og skulle have lagt stikpiller og så få afvide af man kan da ikke have haft en nem graviditet når man var så "fed" som jeg var. tak for det siger jeg bare. ligger der med spredte ben(er lidt bange/nervøs) og så få sådan noget smidt i hoved. have bare lyst til at løbe skrigende bort.

så jeg er spændt på at skulle føde på odense da de måske skulle være mere vantil at have med lidt større kvinder.

Nej desværre ikke og kan godt forstå at du blev lidt mærkelig over den kommentar og så midt i en fødsel. Ønsker dig alt lykke og held og krydser fingre for at det bliver en helt anden oplevelse i Odense.

Anmeld

8. december 2010

mizz-lillemor06

Leneur skriver:

Nej desværre ikke og kan godt forstå at du blev lidt mærkelig over den kommentar og så midt i en fødsel. Ønsker dig alt lykke og held og krydser fingre for at det bliver en helt anden oplevelse i Odense.

tak. håber virkelig også at den bliver en helt anden oplevelse.

Anmeld

8. december 2010

Halbschön

mizz-lillemor06 skriver:

hey

kender som sådan ikke noget til det, men jeg ved at de også tager kvinder med graviditetssukkersyge/sukkersyge i Kolding.

Men der er jo frit sygehusvalg, så du har ret til at vælge at føde der hvor du vil

Held og lykke med det hele..

Anmeld

8. december 2010

mizz-lillemor06

R&N skriver:

kender som sådan ikke noget til det, men jeg ved at de også tager kvinder med graviditetssukkersyge/sukkersyge i Kolding.

Men der er jo frit sygehusvalg, så du har ret til at vælge at føde der hvor du vil

Held og lykke med det hele..

ja sådan var det for 4 år siden men sidan da er det bleven lavet om. når man er insulin bruger så forgår det helepå odense helt fra start.

Anmeld

8. december 2010

Halbschön

mizz-lillemor06 skriver:

ja sådan var det for 4 år siden men sidan da er det bleven lavet om. når man er insulin bruger så forgår det helepå odense helt fra start.

Hmm har en veninde med diabetes der lige har født i Kolding for 4 mdr siden.. Men pyt, godt du kan komme til Odense når du havde en dårlig oplevelse sidst...

Anmeld

8. december 2010

mizz-lillemor06

okay men havde hun insulin diabets??

jeg har i hvert fald fået af vide at jeg skal føde på odense. men ville da meget gerne have født på kolding da man nu har en der hjemme og vil da ikke være for langt væk hjemmefra hvis det var muligt. men pyt bare jeg kommer ind, føder og hurtigt hjem igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.