Puha....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. december 2010

Ploffer

Så er første skridt taget 

Jeg har besluttet mig for at få en Gastric Bypass ( fedmeoperation ) og har idag ringet til lægen, så jeg kan få sendt en henvisning afsted 

Puha, det var bare rigtig rart at få taget hul på bylden og komme igang.... Så fredag formiddag er der forhåbentlig en henvisning på vej til Hvidovre hospital 

Nå... ville ikke rigtig noget med dette indlæg.... havde bare lige brug for at komme ud med det 

Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Mutti2

Ploffer skriver:

Jeg har besluttet mig for at få en Gastric Bypass ( fedmeoperation ) og har idag ringet til lægen, så jeg kan få sendt en henvisning afsted 

Puha, det var bare rigtig rart at få taget hul på bylden og komme igang.... Så fredag formiddag er der forhåbentlig en henvisning på vej til Hvidovre hospital 

Nå... ville ikke rigtig noget med dette indlæg.... havde bare lige brug for at komme ud med det 

Rikke

Det er da super flot at du har taget skridtet. Det er jo ikke ligefrem en lille ting.

Håber du kommer igennem nåleøjet, og at du bliver super glad for det

Knus

Anmeld

8. december 2010

ekzunz

Siger man tillykke??? Det er ihvertfald godt at du har taget første skridt på vejen til et bedre og sundere liv.

Jeg håber det hele flasker sig for dig, min kusine har fået sådan en operation, og er nu en helt anden kvinde, både fysisk og psysisk.

Anmeld

8. december 2010

Kay

Ploffer skriver:

Rikke

stort tillykke 

Anmeld

8. december 2010

Ploffer

Znuzke skriver:

Siger man tillykke??? Det er ihvertfald godt at du har taget første skridt på vejen til et bedre og sundere liv.

Jeg håber det hele flasker sig for dig, min kusine har fået sådan en operation, og er nu en helt anden kvinde, både fysisk og psysisk.

Tak 

jeg er også rigtig glad for min beslutning. Begge mine søstre, min svoger og min tante har fået den operation, og er også bare så glade for det 

Så nu skal det "bare overståes" så jeg kan komme videre med mit nye liv 

Anmeld

8. december 2010

Pia.

Ploffer skriver:

Rikke

Ej hvor er det dejligt for dig... Glæder mig meget til at følge dig og håber at henvisningen hurtigt ligger hos dig og der ikke er for lang ventetid...

Knus og tanker fra Pia.

Anmeld

8. december 2010

Trine89

Vil bare lige ønske dig alt muligt held og lykke med det.. 

hvor er det stort at du tør tage det spring, for hvor må der havde været mange tanker med ind over det.. 

Håber at det kommer til at gå stærkt så du hurtigt kan komme til at tage hul på dit nye liv

Anmeld

8. december 2010

Trine89

hov dobbelt indlæg

Anmeld

8. december 2010

pussekat

Ploffer skriver:

Rikke

hejsa

held og lykke med det

her selv få en få 3 1/2 år siden er super glad for mig  81 kg er tabe på 3 1/2 år nu ned på 61 kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.