Hej....
Jeg er nødt til at få lettet mit hjerte....
Er så ked af det, for føler mine svigerforældre vader henover mig...
For at gøre en lang historie kort:
1:
Min mand har fra tidligere 2 børn, en dreng og en pige, og min svigermor interreser sig kun for drengen. Hun gør det åbenlyst han får lov til alt og pigen intet, hun brokker sig over hans datter hele tiden og hun har været entræls pige, mendet sidste år er hun blevet den sødeste og kærligste pige, men min svigermor ændre ikk hendes syn på hende
Jeg føler ikke jeg kan gøre noget, når hverken deres mor eller far selv gør noget eller kan jeg?
2:
Min svigermor har flere gange valgt hendes x-svigerdatter frem for os, og første gang slog vi hånden af hende, men så fik et barn og jg synes han skulle kendes hans bedsteforældre, så hun kom tilbage i vores liv. Men så finder ud af at min svigermor forrige sommer inviterede x-svigerdatteren med syd på sammen med hele min mands familie, men vi var ikke inviteret på trods af vi havde 14dages sommerferie med ungerne os.... igen tilgav eg på trods af min mands mening...Hun er tit ude og passe mine bonus børn-hvilket er helt ok- men hun tilbyder aldrig at passe mine brøn, hun inviterede svigerdatter ogde to store til julehygge en søndag her i dec. og da jeg ikke vidste det sagde jeg at mig og ungerne nok kom om søndagen, men det måtte vi ikke fordi hun havde en aftale med dem???!!! Hun købte f.eks. os en julekalender til den store dreng, men de andre fik intet og min bonus datter var endda med da hun gav ham en!!!! Nu skal vi holde jul hos svigerfamilen den 22dec da vi har de store der, men har lige fundet ud af at min mands x skal holde jul med MIN svigerfamilie d. 24 dec det fortalte min mands x ham, men det værste er at min svigermor har inviteret os også, hvordankan hun tro jeg vil holde jul med min mands x? Jeg har købt julegave til ungernes mor fordi det betyder meget for børnene men det synes min svigermor jeg ikke skal blande mig for hun køber ikke noget til oz fra dem, men det er jo ikke det det handler om, det handler om at børnene siger til mig de gerne vil give mor en gave til jul så selvfølgelig sørger jegfor det!!!!
de har været skilt i 4,5 år og vi har været sammen i 4år, vi er gift på 3 år og har to små børn på 2år og på 10mdr.
Jeg har et super forhold både til hans unger og hans x og har hele tiden haft det....
Er det mig der er latterlig og smålig? Er jeg helt forkert på den hvis jeg ikke vil have hun ser mine børn mere?
knus
Anmeld