Glemte fund i ens kælder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. december 2010

lion

På at tænk hvor meget lort, der kan være i ens kælder/loft og ting I har glemt i har puttet i der ned.

Jeg havde besøg her d. 13 nov, af min gode veninde jeg har kendt siden jeg startede på samme skole som hende da jeg var 12.

Jeg(Jacob) skulle finde noget tøj, til hende nede i kælderen, han kom så op med den trolly, jeg troede det var i. Det viste sig jeg havde ryddet op i mit tøj, og havde fyldt trolleyen med mit eksamstøj og stoffer jeg har købt, gennem tiden, (mest 1999-2003). Jeg vidste jeg havde dem, men jeg havde alligevel glemt det.

Da jeg jo på det tidspunkt var blev hook på at sy tøj, gik jeg straks i gang med at klippe tøj ud. Jeg tænkte at Cassandra havde fået nok nyt tøj, 4 kjoler og 4 bukser, så jeg valgte ikke at klippe så meget tøj til hende men andre str.

Jeg fik syet lidt, men da min symaskine har drillet for længe, forsvandt min lyst til at sy. Den ene dag to den mig 2½ time at sy 2 ærmer op og en halsudskæring. Jeg burde har nået at sy en kjole og starte på en ny på 2 timer. Så jeg fik lavet 1 kjole til Cassandra i stoffet fra pædagogen, og 2 ½ kjole af stoffet fra kælderen.

Jeg har nu lånt min søsters symaskine( som hun købte for mange år siden), for den er kun blevet brugt 2 gange, og så er det af mig begge gange. Så jeg håber lysten snart kommer tilbage.

For jeg har meget tøj, som er klippet men ikke syet, 3/4 stykker til Cassandra og 7 stk i andre str, og jeg har mere stof endnu jeg kan klippe tøj af.

Men jeg lovede jo jer, og hvis hvad jeg fik lavet af det stof jeg fik af pædagogen. Jeg har så endtil videre kun syet 1 kjole, jeg har 2 nederdele og 1 par bukser, der venter på at blive syet også af stof fra hende.

Så her kommer det lidt tøj, jeg har fået lavet, her på det sidste.

Jeg har også lagt billeder ind af gaverne fra børnene til bedsteforældre, onkler og moster.

Billede nr. 1: Cassandra i hende nye kjole ( stof fra pædagogen).

Billede 2 og 3: ny kjole til Cassandra (stof fra pædagogen)

Billede 4 og 5: Bukser til Cassandra ( klippet for længe siden)

Billede 6 -8: Sort kjole med gråtbånd om livet og rødt indeni. ( str. ½ år)

Billede 9 og 10: Sort kjole med lillabånd og en hvid rose. ( str ½ år )

Billede 11-13: Julegaver fra børnene til f.eks bedsteforældre, onkler og moster

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Barbamama

Hvor er det bare flot Helene!!!! Jeg synes virkelig du er super god og det er bare sådan nogle flotte kjoler!!!! Og bukser!!!! WAUW mand!!!

Anmeld

8. december 2010

lion

michella80 skriver:

Hvor er det bare flot Helene!!!! Jeg synes virkelig du er super god og det er bare sådan nogle flotte kjoler!!!! Og bukser!!!! WAUW mand!!!

Mange tak.

Jeg håber jeg snart har råd til at købe mere at det grønne stof. SÅ kunn edet jo være Carla skulle ha en kjole eller bukser af det. Det findes også i rødt

Anmeld

8. december 2010

Barbamama

lion skriver:

Mange tak.

Jeg håber jeg snart har råd til at købe mere at det grønne stof. SÅ kunn edet jo være Carla skulle ha en kjole eller bukser af det. Det findes også i rødt

Jeg LOVER at bestille noget når du engang er klar til at lave en lille produktion!!!! Så håber jeg at jeg kan begrænse mig lidt!!! Er vild med dit tøj!!!

Anmeld

8. december 2010

anna-jonas

Super, super flotte kjoler Helene................er de sidste i velour?? Rigtig julekjoler.

Knus Mette

Anmeld

8. december 2010

Skouboe

Hvor ER det bare fedt... jeg får helt lyst til at sy af at kigge på billederne.. hvilket er en god ting eftersom jeg har en stak ordrer liggende

Jeg har også lige fået det FEDESTE stof fra USA ind ad døren, bl.a. 3 forskellige slags bali-batik og noget sommerfuglestof fra Cranston's VIP kollektion... suk... "desværre" hedder reglerne herhjemme at ordrene kommer først, så jeg må pænt vente med at gå kreamok til jeg er færdig med at sy dem...

og det bedste af det hele: Jeg blev ikke snuppet i tolden denne gang!!

Anmeld

8. december 2010

lion

michella80 skriver:

Jeg LOVER at bestille noget når du engang er klar til at lave en lille produktion!!!! Så håber jeg at jeg kan begrænse mig lidt!!! Er vild med dit tøj!!!

Tak. Hvad ville du sige til en kjole i det sort stof og med lilla blonde på

Anmeld

8. december 2010

Barbamama

lion skriver:

Tak. Hvad ville du sige til en kjole i det sort stof og med lilla blonde på

Sort kjole med rosa blonde så er jeg klar. He he...

Anmeld

8. december 2010

TbCp

Det er dælme godt gået Helene!!! Det er virkelig flot!

Anmeld

8. december 2010

lion

TbCp skriver:

Det er dælme godt gået Helene!!! Det er virkelig flot!

tak tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.