AnneBJ skriver:
Jeg ved godt det er rigtig dyrt, men skynd dig at komme af sted til kiropraktor!!
Jeg går selv hos en og har været der 3 gange. Inden jeg startede kunne jeg ikke sidde ned overhovedet, pga. smerter i hofte, lår, balle, lænd, knæ og lyske. Anede ikke hvor det stammede fra, bare at det gjorde ondt. Da jeg havde haft 3 søvnløse nætter pga det, besluttede jeg, at det måtte koste det det skulle, for kroppen skal jo ligesom også være klar til en fødsel!
Nu, efter de 3 gange, er det næsten som at have sin gamle krop tilbage! Jeg har åbenbart haft stive bækkenled, og også lændeled, plus at mit haleben var lidt skævt. Det var det formodentlig fordi, jeg har siddet enormt meget (pga. kvalmen) og så muligvis fordi jeg faldt og slog det i starten af året!
Men altså - af sted med dig! (selvom det er nemmere sagt end gjort, økonomisk set)
Hej Anne,
Jeg lyttede til dit råd 
Her i dag efter en halv dag på arbejde, måtte jeg køre hjem igen, fordi jeg ikke kunne holde det ud. På vej hjem kørte jeg forbi det Kiropraktiske center i byen, som jeg gik ved sidst jeg havde problemer, for at høre om de måtte gi behandling til gravide. Det måtte de gerne og de havde faktisk en tid lige nu, hvis jeg havde lyst. Og ja DET havde jeg. Så jeg kom ind til de samme søde behandler, som jeg havde sidste gang jeg gik der.
Hun kunne fortælle at hun har flere gravide der går hos hende og hun fortalte omkring hvilke ting det kunne være og at det nok bl.a. var en sene man har til at sidde hæftende nede i bunden af hofteskålen, der kunne være årsag til mine smerter. Så jeg skal derned igen 2 gange i næste uge og så sagde hun at jeg nok skulle regne med at have opfølgende behandlinger med jævne mellemrum resten af min graviditet, hvis det er jeg føler det hjælper selvfølgelig.
Så nu håber jeg på at jeg kan være lige så heldig som dig og få "min gamle krop" tilbage, så må det koste det det koster. Jeg holder i hvert fald ikke smerterne ud uden at gøre noget for at forsøge at få dem væk, for nøj det tære på energien og kroppen at have ondt hele tiden... Men jeg er positiv nu, jeg satser på det hjælper og at det kommer til at gå fread nu 
Og jo så skal jeg se om jeg ikke kan begynde at komme ned at svømme, for hun sagde at det kunne være rigtig godt for at løsne op, så det må jeg se om jeg kan begynde med en gang eller 2 om ugen. Det er jo lige med at få det passet ind...