nerve i klemme? isaks??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.108 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. december 2010

NessaXenia

hej piger.

de sidste 2 uger har jeg haft noget i klemme i venstre side, det sider under ribbene heelt ude i siden lidt omme på ryggen og det bliver kun værre og værre..

Det gør hamrende ondt..

Hvad kan det være??

bare en alm. nerve der sidder fast eller er det noget i vil mene der skal undersøges??

Knus Nina Sophia som glæder sig heelt vildt til kønsscanning imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Maria-s

Nina Sophia skriver:

hej piger.

de sidste 2 uger har jeg haft noget i klemme i venstre side, det sider under ribbene heelt ude i siden lidt omme på ryggen og det bliver kun værre og værre..

Det gør hamrende ondt..

Hvad kan det være??

bare en alm. nerve der sidder fast eller er det noget i vil mene der skal undersøges??

Må desværre melde pas omkring hvad det kan være, men jeg vil foreslå en gang massage først og fremmest for at se om det ikke kan løsne op for det?...

Anmeld

8. december 2010

Chewy

Nina Sophia skriver:

hej piger.

Det gør hamrende ondt..

Hvad kan det være??

Tror også massage vil hjælpe dig. Det er formentlig ikke din iskias nerve - den sidder ikke der, så jeg vil tro, det kan være en almindelig nerve, der sidder og driller

Så grib knoglen og ring efter en massør

Anmeld

8. december 2010

NessaXenia

Maria-s skriver:

Må desværre melde pas omkring hvad det kan være, men jeg vil foreslå en gang massage først og fremmest for at se om det ikke kan løsne op for det?...

jah det lyder som en god ide   

* smiler skævt og tænker på mandens lille job i aften *

Anmeld

8. december 2010

NessaXenia

Chewy skriver:

Tror også massage vil hjælpe dig. Det er formentlig ikke din iskias nerve - den sidder ikke der, så jeg vil tro, det kan være en almindelig nerve, der sidder og driller

Så grib knoglen og ring efter en massør

jah det må være den første løsning, håber det kan lade sig gøre at få den væk for den gør godt nok ondt..

Anmeld

8. december 2010

Muffinmus

Sidder smerten i baller og lidt af ryg og bag på låret??

eller sidder den ved det nederste af dit skulderblad og stråler ind ad mod rygsøjlen??

Anmeld

8. december 2010

NessaXenia

MariaE skriver:

Sidder smerten i baller og lidt af ryg og bag på låret??

eller sidder den ved det nederste af dit skulderblad og stråler ind ad mod rygsøjlen??

under skulderen og ned langs ryggen..

Anmeld

8. december 2010

cdinesen

Jeg har oplevet det samme. Det stod på i lidt over en uge, og forsvandt så selv, men hold da kæft hvor kan det gøre ondt. Hvis jeg var dig ville jeg tage et par dage på langs og sørge for at få slappet af, det hjalp for mig, og så er det billigere end en massør... Men selvfølgelig ikke lige så behageligt  

Anmeld

8. december 2010

Maja_4000

Årh .. Det har jeg også haft siden i mandags .. Vi havde gæster da det kom .. Måtte virkelig tage mig sammen for ikke bare at vælte ned af stolen og tude .. For satan , jeg havde ondt ! :/

Men jeg ringede til min læge .. Han foreslog et par panodiler (hvis man tør spise dem under graviditet) og så at smøre med voltaren gel .. Ved ikke hvorfor jeg fik ondt .. Men det smertestillende hjalp i hvert fald (:

Anmeld

8. december 2010

NessaXenia

cdinesen skriver:

Jeg har oplevet det samme. Det stod på i lidt over en uge, og forsvandt så selv, men hold da kæft hvor kan det gøre ondt. Hvis jeg var dig ville jeg tage et par dage på langs og sørge for at få slappet af, det hjalp for mig, og så er det billigere end en massør... Men selvfølgelig ikke lige så behageligt  

åhh hvor godt skrevet, godt grin i min ellers nedkørte syge sjæl med influenza, jeg har lige taget et varmt bad, smerten er mindsket.. men avz..

Hehe ja, massage er dog at fortrække

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.