Søvn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

234 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. december 2010

Moar2011

Godmorgen alle morgen friske mennesker

- Jeg har lige et spørgsmål

I søndags sov jeg allerede kl 20.00 -

Jeg står op om mogen 6.15 er på arbejde på et kontor fra 8.00 til 15.30 . - hvilket er jo helt normalt.

men alligevel sov jeg igen mandag aften kl 20. og igår kl 19. hvad sker der  - Er det graviditeten der gør en så træt, eller har jeg vænnet min krop til at sove for meget.? Heh ..

15+0 idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

MortilTheodor

Det kan sagtens være alle hormonforandringerne, der stadig gør dig så træt - jeg kunne selv sove non-stop de første 3-4 måneder, da jeg var gravid  Så bare hæng i, det bliver sikkert bedre hen ad vejen!

Anmeld

8. december 2010

Moar2011

Auner83 skriver:

Det kan sagtens være alle hormonforandringerne, der stadig gør dig så træt - jeg kunne selv sove non-stop de første 3-4 måneder, da jeg var gravid  Så bare hæng i, det bliver sikkert bedre hen ad vejen!

Gik det væk hos dig igen ?

Da jeg lige var kommet over 12uge, følte jeg bare at jeg var fuld af energi . men det bliven lidt væk nu heh - jeg når lige at lave mad til mig og kæresten, spise, og skylde af , så sætter jeg mig i sofaen BLING damen her sover, og det tager ikk 5min at flade i søvn og jeg vågner ikk igen før vækkeuret ringer heh .. synes det er lidt vildt..

Anmeld

8. december 2010

MortilTheodor

Babyklar skriver:

Gik det væk hos dig igen ?

Da jeg lige var kommet over 12uge, følte jeg bare at jeg var fuld af energi . men det bliven lidt væk nu heh - jeg når lige at lave mad til mig og kæresten, spise, og skylde af , så sætter jeg mig i sofaen BLING damen her sover, og det tager ikk 5min at flade i søvn og jeg vågner ikk igen før vækkeuret ringer heh .. synes det er lidt vildt..

Det gik væk igen, ja  Det var kun de første 3-4 måneder, jeg var drøntræt - kunne sove, når jeg kom hjem fra arbejde, op og lave aftensmad, rydde op, som du selv skriver og så lægge mig ned og sove videre til næste morgen.

Så fat mod, det lyder helt normalt!  Men det kan selvfølgelig være en rigtig hård tid at komme igennem - jeg er dog ikke klar over, om nogen kan være trætte igennem hele deres graviditet, da det som sagt bare er egen erfaring

Jeg fik selv megen energi efterfølgende ved at træne om aftenen eller gå nogle go'e ture med hunden, så tror det gælder lidt om bare at holde sig igang, når det første stykke tid er overstået!

for at du snart finder ny energi igen

Anmeld

8. december 2010

Moar2011

Det gik væk igen, ja  Det var kun de første 3-4 måneder, jeg var drøntræt - kunne sove, når jeg kom hjem fra arbejde, op og lave aftensmad, rydde op, som du selv skriver og så lægge mig ned og sove videre til næste morgen.

Så fat mod, det lyder helt normalt!  Men det kan selvfølgelig være en rigtig hård tid at komme igennem - jeg er dog ikke klar over, om nogen kan være trætte igennem hele deres graviditet, da det som sagt bare er egen erfaring

Jeg fik selv megen energi efterfølgende ved at træne om aftenen eller gå nogle go'e ture med hunden, så tror det gælder lidt om bare at holde sig igang, når det første stykke tid er overstået!

for at du snart finder ny energi igen

- Ja, håber at energien kommer igen når jeg når 16uge - altså ser det heller ikk som noget problem, da det er en del af at være gravid og kæresten er helt indforstået med det - og ikk har noget imod at underholde ham selv hiih.. sq bare høre om der også bar andre

Ja, man må os ud og gå lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.