En underlig 'skade' (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.296 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. december 2010

Louisiana

Jeg skulle idag klippe negle/kløer på vores ene hund, og da hun slet ikke bryder sig om det, sidder hun rigtig uroligt, og bliver ved med, at hive poten til sig, så da jeg klipper, får jeg hånden i klemme i fjederen af "neglesaksen" (kan ikke huske hvad den hedder). Det gjorde ondt, men jeg tænker ikke videre over det, kigger ikke engang på min hånd, men 10 minutter efter kigger jeg tilfældigvis på hånden, da jeg skal ringe til min kæreste, og så så det sådan ud, som på billedet  Jeg har aldrig prøvet at nive mig, så jeg fik sådan en 'skade'. Det er jo ikke et sår eller noget lignende, så ved faktisk ikke rigtig hvad jeg skal kalde det. Synes bare det ser underligt ud!

Andre der har prøvet det?? Går ikke ud fra, at det er noget farligt, har bare aldrig set noget lignende før...

Tak for I kiggede med

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Becks

Louisiana28 skriver:

Jeg skulle idag klippe negle/kløer på vores ene hund, og da hun slet ikke bryder sig om det, sidder hun rigtig uroligt, og bliver ved med, at hive poten til sig, så da jeg klipper, får jeg hånden i klemme i fjederen af "neglesaksen" (kan ikke huske hvad den hedder). Det gjorde ondt, men jeg tænker ikke videre over det, kigger ikke engang på min hånd, men 10 minutter efter kigger jeg tilfældigvis på hånden, da jeg skal ringe til min kæreste, og så så det sådan ud, som på billedet  Jeg har aldrig prøvet at nive mig, så jeg fik sådan en 'skade'. Det er jo ikke et sår eller noget lignende, så ved faktisk ikke rigtig hvad jeg skal kalde det. Synes bare det ser underligt ud!

Andre der har prøvet det?? Går ikke ud fra, at det er noget farligt, har bare aldrig set noget lignende før...

Tak for I kiggede med

Det er såmænd en klemmelus  

Sikken uheldig

Anmeld

8. december 2010

Noneother

Louisiana28 skriver:

Tak for I kiggede med

Den der hedder en "klemmelus", og er helt ufarlig

Anmeld

8. december 2010

Misa

Det er det der kaldes klemmelus..

Anmeld

8. december 2010

DK

He he he, vi kalder det en "tømrerlus"

Anmeld

8. december 2010

mariamiss6

En klemmelus

Den går væk af sig selv, men man kan også prikke hul på den blodet størkner under den, og den bliver nok hård en af de nærmeste dage. Så kan man lige lave hul på huden, og tage det tørre blod ud, og så er der kun lidt hulværk tilbage

Anmeld

8. december 2010

Janni.

DK skriver:

He he he, vi kalder det en "tømrerlus"

"tømrerlus" det er også det vi kalder det 

Anmeld

8. december 2010

Louisiana

Tak allesammen for svar

Det ligner altså også to lus, haha. Regnede nu heller ikke med, at det var farligt, vidste bare ikke hvad det hed, har aldrig prøvet at få 'klemmelus' alias 'tømrerlus' før. Èn gang skal vel være den første

Anmeld

8. december 2010

mariamiss6

Louisiana28 skriver:

Tak allesammen for svar

Det ligner altså også to lus, haha. Regnede nu heller ikke med, at det var farligt, vidste bare ikke hvad det hed, har aldrig prøvet at få 'klemmelus' alias 'tømrerlus' før. Èn gang skal vel være den første

Jeps du har været heldig ind til nu

Anmeld

8. december 2010

Louisiana

mariamiss6 skriver:

Jeps du har været heldig ind til nu

Haha, ja, og nu er mit held udløbet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.