Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
wooow, så flot, rigtig prinsesse tænkte på,, nu har jeg også studeret din peter plys kage... laver du selv de figure??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor-til-Hasse skriver: wooow, så flot, rigtig prinsesse tænkte på,, nu har jeg også studeret din peter plys kage... laver du selv de figure??
Tak piger .. Ja... jeg laver laver alle figurerne i hånden, og mest i mmf, da jeg syntes at købefondant falder nemt sammen da det ikke tørrer hurtigt nok, så mmf er min foretrukne modelleringsmasse
Angående vuggen, så er den også i mmf, er 100 % sikker på at how to´en ligger herinde i en tråd
Knus Stinna
Anasmor skriver: Clara skulle døbes i søndags, og Mette ville SÅÅÅÅÅ gerne have en prinsesse kage... dette blev resultatet
Clara skulle døbes i søndags, og Mette ville SÅÅÅÅÅ gerne have en prinsesse kage... dette blev resultatet
Det er sindsyg flot!
babyborn skriver: Gud hvor er den flot...Er det en skabelon du har brugt til dåbskjolen i så fald hvor finder man den?? Og krybben? Hvad har du i som base der??
Gud hvor er den flot...Er det en skabelon du har brugt til dåbskjolen i så fald hvor finder man den?? Og krybben? Hvad har du i som base der??
Her er den jeg har brugt, finder gerne en masse billeder på google ... den der er herunder var også lidt sød, så satte den lige ind i tilfælde at en anden gerne ville bruge den
Og her er how to´en på vuggen
http://pastrywiz.com/cakes/babycrib1.htm
Anasmor skriver: Tak piger .. Ja... jeg laver laver alle figurerne i hånden, og mest i mmf, da jeg syntes at købefondant falder nemt sammen da det ikke tørrer hurtigt nok, så mmf er min foretrukne modelleringsmasse Angående vuggen, så er den også i mmf, er 100 % sikker på at how to´en ligger herinde i en tråd Knus Stinna
sindsygt at du kan det men man må vel bare igang og prøve... lavede min første kage igår( tråd: min aller aller 1 kage), men dog uden figurer
WAUUUU
den er simpelthen SÅ flot.
ved da godt hvem der skal lave vores næste dåbskage hvis du da laver for andre)
SUPER flot arbejde
Altså jeg fatter IKKE HVORDAN I GØR DET!!! Den er sååå fantastisk flot!
De detaljer dér! Bamsen der holder en bamse, som lige har sin pote liggende på storebamses arm. Det er så nuttet. Og bebs i vuggen!!! Jeg fatter ikke hvordan du har tålmodighed til at lave det! Hvor lang tid tar det at lave sådan en kage alt i alt??
synts det er fantastisk hvad du kan skabe med dine hænder... er totat mundlam
jeg er dybt forelsket.....
det guld farve hvor har du købt det...?
Ej hvor er den dog flot. Skal føde til marts og holde dåb maj eller juni. Hvis jeg skulle hyre dig til at lave en kage eller 2 hvor meget skal du så have. Ved ikke hvad vi venter så kan ikke lige præcisere hvordan den evt skulle se ud endnu
Kh Louise
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128