Åh nej :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Anonym trådstarter

Imorgen skal jeg ha mødregruppe på besøg.. Har ikke været med nogen af gangene fordi der hele tiden har været noget enten har min datter været syg, jeg har været syg osv osv.. Så var det meningen at jeg imorgen skulle lægge hus til, og havde faktisk glædet mig.. Meen nu er min datter her for små 15 min siden begyndt at have rigtig dårlig mave - hun har allerede været 3 gange på toilettet! Og det suser bare ud af hende . Hvis det bliver ved, skal hun self ikke i børnehave imorgen og så må jeg aflyse mødregruppen, men hvordan filan gør jeg lige det, når jeg ikke har alles numre?? Alle er formentlig gået i seng nu ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Mumto3

Du må sende en sms til den eller dem du har nummeret på og bede dem om at give de andre besked fordi du ikke har deres nummer.

God bedring!

Anmeld

7. december 2010

Maise

Anonym skriver:

Imorgen skal jeg ha mødregruppe på besøg.. Har ikke været med nogen af gangene fordi der hele tiden har været noget enten har min datter været syg, jeg har været syg osv osv.. Så var det meningen at jeg imorgen skulle lægge hus til, og havde faktisk glædet mig.. Meen nu er min datter her for små 15 min siden begyndt at have rigtig dårlig mave - hun har allerede været 3 gange på toilettet! Og det suser bare ud af hende . Hvis det bliver ved, skal hun self ikke i børnehave imorgen og så må jeg aflyse mødregruppen, men hvordan filan gør jeg lige det, når jeg ikke har alles numre?? Alle er formentlig gået i seng nu ..

ringer til din sp i morgen tidlig. hun har alle numrene.

God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.