Fødegangen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Sabina92

Hej tøser

Er nu i uge 28, og jeg kan ikke finde ud af med mig selv om jeg skal tage til rundvisning på Randers sygehus.. Ved det er A5 jeg skal op på.. På det ene tidspunkt synes jeg og det andet ikke???

- Kan ikke rigtig bestemme mig, kom med råd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

sandratobias

Sabina92 skriver:

Hej tøser

Er nu i uge 28, og jeg kan ikke finde ud af med mig selv om jeg skal tage til rundvisning på Randers sygehus.. Ved det er A5 jeg skal op på.. På det ene tidspunkt synes jeg og det andet ikke???

- Kan ikke rigtig bestemme mig, kom med råd tak

Uha kender det... Er selv i uge 28... Men jeg regner med jeg vil derop og kigge... Ved mig er det godt nok sønderborg sygehus... 

Ved ikk rigtigt hvornår jeg ska ta derop...

Anmeld

7. december 2010

Sabina92

sandratobias skriver:

Uha kender det... Er selv i uge 28... Men jeg regner med jeg vil derop og kigge... Ved mig er det godt nok sønderborg sygehus... 

Ved ikk rigtigt hvornår jeg ska ta derop...

Jaaa, puha er bare så forvirret (: hehe. føler bare det er tidligt endnu er kun i uge 28 alligevel

Anmeld

7. december 2010

sandratobias

Sabina92 skriver:

Jaaa, puha er bare så forvirret (: hehe. føler bare det er tidligt endnu er kun i uge 28 alligevel

Sådan har jeg det oz... Nu er jeg godt nok 2. gangs gravid... Men 1. gang så jeg ikk fødegangen, det eneste jeg så var det lokale jeg var i når jeg sku ha kørt CTG... 

Så vil da egentligt gerne se det denne gang... Men zyz oz det er tidligt da jeg ikk satser på at føde for tidligt igen... 

Anmeld

7. december 2010

sandratobias

Sabina92 skriver:

Sådan har jeg det oz... Nu er jeg godt nok 2. gangs gravid... Men 1. gang så jeg ikk fødegangen, det eneste jeg så var det lokale jeg var i når jeg sku ha kørt CTG... 

Så vil da egentligt gerne se det denne gang... Men zyz oz det er tidligt da jeg ikk satser på at føde for tidligt igen... 

Anmeld

7. december 2010

4kløver

Jeg var da jeg var gravid med nr 1 og var glad for at se det. for de fortæller alt hvad der sker når du skal føde.. Så ja tag af sted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.