Hvis posten ikke kommer ud....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. december 2010

TbCp

Kan man så selv hente den på posthuset eller???

Venter på et par vinterstøvler til min datter, de er sendt som brev..... men har ikke set posten herude de sidste par dage... det er da vildt træls, men forstår godt hvis de har problemer med at komme frem...

Men hvad gør man så?

Tænk hvis der er vigtige breve imellem....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Mira0911

Jeg skulle have en pakke i sidste uge - Den er ikke kommet herud, har heller ikke fået smidt en seddel i postkassen, har nu fået et opkald fra hvor pakken kommer fra, at de kan se den er sendt tilbage til dem... 

Hvad sker der lige? 

hmm...

Anmeld

7. december 2010

TbCp

MoarJ skriver:

Jeg skulle have en pakke i sidste uge - Den er ikke kommet herud, har heller ikke fået smidt en seddel i postkassen, har nu fået et opkald fra hvor pakken kommer fra, at de kan se den er sendt tilbage til dem... 

Hvad sker der lige? 

hmm...

Det er da for træls!!!!

Så skulle man da i det mindste kunne hente den selv et eller andet sted...

Anmeld

7. december 2010

Mira0911

TbCp skriver:

Det er da for træls!!!!

Så skulle man da i det mindste kunne hente den selv et eller andet sted...

Ja det vil jeg også mene... Så skal det nok være "Døgnposten" .... 

Anmeld

7. december 2010

Laulund87

Ja det kan man, i hvert fald i Randers. Vores nabo er postbud og hun har taget vores post med hjem til os

Anmeld

7. december 2010

Malonde1985

jeg venter også 2 brev-pakker som jeg ikke har set skyggen af  1½ uge siden de sku være blevet sendt...  af 2 forskellige sælgere...

Anmeld

7. december 2010

TbCp

Laulund87 skriver:

Ja det kan man, i hvert fald i Randers. Vores nabo er postbud og hun har taget vores post med hjem til os

Men er det så fordi hun er postbud, eller kan os "almindelige" også hente tror du???

Anmeld

7. december 2010

TbCp

Malonde1985 skriver:

jeg venter også 2 brev-pakker som jeg ikke har set skyggen af  1½ uge siden de sku være blevet sendt...  af 2 forskellige sælgere...

Tror jeg må ringe til posthuset og spørge imorgen

Anmeld

7. december 2010

tb

vi oplevede sidste vinter at posten ikke kom i et par dage.. da min kæreste er selvstændig og får arbejdsopgaver med posten, er den rimelig vigtig for os.. jeg ringede til post danmark og de sagde jeg kunne hente posten selv på den nærmeste omdelings central (eller hvadd det nu hedder ), hvilket var i byen 5 km herfra.. så skulle de nok ringe og give dem besked om at jeg hentede min post selv..

så det var da værd at prøve

Anmeld

7. december 2010

Laulund87

TbCp skriver:

Men er det så fordi hun er postbud, eller kan os "almindelige" også hente tror du???

Hun sagde at vi sagtens kunne hente det selv, men hun kunne jo lige så godt tage det med når hun fik fri

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.