Undervandsbilleder af Lasse !! <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

Ryberg

Maalene skriver:

Ne, hvor er de bare genialt gode de billeder - er helt vild med billede 3

Det er dælme ikke alle, som kan prale af at være smækre, lækre under vand - men det gør Lasse godt nok i stor stil

Er da nogle kanon fede billeder at have når han blive stor

helt vildt, det er også derfor jeg ikke tøvede det mindste da jeg så de havde undervands fotografering dernede.. så er det med at gribe chancen....

og de billeder er så fede at have når han bliver ældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Ryberg

SeptemberBaby skriver:

Så skøøøønt 

Glæder mig helt til at starte til babysvøm igen, når nr. 2 kommer til verden 

Kan jeg godt forstå, det er absolut også noget jeg ville glæde mig til hvis jeg fik en mere engang.... for det er så hyggeligt.. og så fantastisk at se sin lille bebs hygge sig i vandet

Anmeld

7. december 2010

Ryberg

SussieThyssen skriver:

Eii hvor er de bare super gode og alle pengene værd.
Sukke da en oplevelse at have fået foreviget der. Og sikke da en glad lille vandmand

Kærligst
Sussie

Han elsker vand.... Han forsøger også at svømme i vandet, du ved med kroppen, det ser så sjovt ud.. ligesom en orm der kravler...

Og ja, det var en kæmpe oplevelse...

Anmeld

7. december 2010

Sofia

Jeg synes de er vildt gode, var slet ikke klar over man kunne fange den slags billeder! Sej lille vandhund.

Anmeld

29. august 2013

Saeida-Maya

KittyGirl skriver:

Ja har lige fået mine undervands billeder af Lasse idag, som vi fik taget forrige tirsdag... det er jo ikke nemt at få perfekte billeder under vand, men er absolut tilfreds... og er SÅ GLAD FOR DEM!!!

fik 16 billeder for 175 kr...

Ville bare lige dele min glæde med jer

Hey kan godt se at det er ved at være 3 år gammelt, dette indlæg, men ville bare lige høre hvor du har fået taget disse billeder? Af hvem? Har længe prøvet at finde en god og billig fotograf til undervandsbilleder men alle er mega dyre... Har nu forsøgt mig med mit eget undervands kamera men det er bare mega dårlig kvalitet... Øv... Min søn bliver 8 mdr om 3 dage og vil bare så gerne ha dette på print og ikk bare som minde... Håber du, eller andre kan hjælpe på forhånd tak

Anmeld

30. august 2013

Ryberg

Saeida-Maya skriver:

Hey kan godt se at det er ved at være 3 år gammelt, dette indlæg, men ville bare lige høre hvor du har fået taget disse billeder? Af hvem? Har længe prøvet at finde en god og billig fotograf til undervandsbilleder men alle er mega dyre... Har nu forsøgt mig med mit eget undervands kamera men det er bare mega dårlig kvalitet... Øv... Min søn bliver 8 mdr om 3 dage og vil bare så gerne ha dette på print og ikk bare som minde... Håber du, eller andre kan hjælpe på forhånd tak

Jeg gik til babysvømning med ham og det var dem der arrangerede det
Så har ikke været ude og finde en der gjorde det for mig

Prøv evt at spørg et hold eller en svømmehal?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.