reima

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Carina1977

er reima mærkevare-tøj?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Tja det ved jeg faktisk ikke om det er. Men det er GODT!

Hvorfor spørg du om det?

Anmeld

7. december 2010

Carina1977

DatterMalou skriver:

Tja det ved jeg faktisk ikke om det er. Men det er GODT!

Hvorfor spørg du om det?

Fordi jeg læste et indlæg et sted herinde om en der havde købt en reima-flyverdragt til sit barn, og jeg troede bare slet ikke det var et mærke-vare eller godt på nogen måde hehe

Havde bare købt en jakke til min søn, fordi den var vildt billig, og tænkte at den kunne han jo bruge til foråret.

Har ellers stolt gået rundt og sagt til alle at jeg dælme da ikke køber mærkevaretøj. troede faktisk bare at det var sådan en alla føtex´s jakker hehe  nå men altså så har jeg åbenbart købt mærkevare-tøj for en gangs skyld. men den var dælme billig

Anmeld

7. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Carina1977 skriver:

Fordi jeg læste et indlæg et sted herinde om en der havde købt en reima-flyverdragt til sit barn, og jeg troede bare slet ikke det var et mærke-vare eller godt på nogen måde hehe

Havde bare købt en jakke til min søn, fordi den var vildt billig, og tænkte at den kunne han jo bruge til foråret.

Har ellers stolt gået rundt og sagt til alle at jeg dælme da ikke køber mærkevaretøj. troede faktisk bare at det var sådan en alla føtex´s jakker hehe  nå men altså så har jeg åbenbart købt mærkevare-tøj for en gangs skyld. men den var dælme billig

Det er et super godt mærke. Jeg har nu haft 2 til min datter, den jeg købte sidste år kan hun stadig passe. Den kostede 900 kr. men pasformen er bare pisse god.

Hehe det er da godt med en overraskelse en gang i mellem..

Anmeld

7. december 2010

Jyden

Det er vel såkaldt mærketøj inden for overtøj  - en flyverdragt koster 1000 kr. Men det er også kvalitet man får.

Lyder til at du har lavet et godt køb

Anmeld

7. december 2010

Carina1977

Ja det må jeg jo have gjort. Jeg kom kun af med 100 kr. for jakken og den er uden fejl eller noget. Dejligt når man kan støde ind i et knald-godt tilbud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.