Kageteenageren var det ikke dig på tv2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

Barbamama

Ha ha ha det er sgu alligevel utroligt hvor meget man lægger mærke til hinanden herinde. Jeg sad og så det og så sagde jeg til min kæreste: Det er sgu da hende fra Baby.dk og så så man Caroline på webcam og så var jeg helt sikker. Ha ha ha... Sgu da sjovt! Men spild af penge på fine nisser hvis de bliver brændt!!!! Hvis I sender dem til mig lover jeg at pynte med dem!!! Hi hi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Manakauapo

michella80 skriver:

Ha ha ha det er sgu alligevel utroligt hvor meget man lægger mærke til hinanden herinde. Jeg sad og så det og så sagde jeg til min kæreste: Det er sgu da hende fra Baby.dk og så så man Caroline på webcam og så var jeg helt sikker. Ha ha ha... Sgu da sjovt! Men spild af penge på fine nisser hvis de bliver brændt!!!! Hvis I sender dem til mig lover jeg at pynte med dem!!! Hi hi

De nisser kostede 3 kr stykket i en genbrugsforretning  Har aldrig brudt mig om dem  haha

Men ja! Det er altså lidt syret

Anmeld

7. december 2010

Barbamama

Kageteenageren skriver:

De nisser kostede 3 kr stykket i en genbrugsforretning  Har aldrig brudt mig om dem  haha

Men ja! Det er altså lidt syret

Ha ha ha godt så!!! Jeg kan bare ikke nænne at sende nisser af sted til den rene tortur. He he...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.