Ynk herfra..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Laulund87

En ulykke kommer sjældent alene..

Det går bare ikke ret godt i vuggestuen og Maria trives ikke rigtig Hun er konstant syg og det nyeste er nu at hun har fået lungebetændelse!! Nu magter jeg sgu snart ikke mere når der oveni er problemer med svigerfamilien

Årh suk!

Lige lidt ynkeligt ynk herfra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

LinLin

Det er da også en masse trælse ting oveni hinanden! Håber hun snart bliver rask - og kan så regne ud du ikke har fået en undskyldning endnu...

Anmeld

7. december 2010

Laulund87

DAs mor skriver:

Det er da også en masse trælse ting oveni hinanden! Håber hun snart bliver rask - og kan så regne ud du ikke har fået en undskyldning endnu...

Jamen det er simpelthen utroligt!

Niks det har jeg ikke, men jeg havde en god snak med vores familierådgiver i dag (hun kommer pga Marias hårde start på livet) og hun foreslog at jeg holdt en pause fra svigerfamilien..Simpelthen meddelte at jeg havde brug for en pause fra alt deres negativitet. Så det er planen

Anmeld

7. december 2010

LinLin

Laulund87 skriver:

Jamen det er simpelthen utroligt!

Niks det har jeg ikke, men jeg havde en god snak med vores familierådgiver i dag (hun kommer pga Marias hårde start på livet) og hun foreslog at jeg holdt en pause fra svigerfamilien..Simpelthen meddelte at jeg havde brug for en pause fra alt deres negativitet. Så det er planen

Det lyder som en god idé - I har da i hvert fald ikke brug for det også!

Anmeld

7. december 2010

Laulund87

DAs mor skriver:

Det lyder som en god idé - I har da i hvert fald ikke brug for det også!

Nej det synes jeg faktisk heller ikke!

Anmeld

7. december 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

En ulykke kommer sjældent alene..

Det går bare ikke ret godt i vuggestuen og Maria trives ikke rigtig Hun er konstant syg og det nyeste er nu at hun har fået lungebetændelse!! Nu magter jeg sgu snart ikke mere når der oveni er problemer med svigerfamilien

Årh suk!

Lige lidt ynkeligt ynk herfra..

Øv altså.... 

Det er nu meget normalt når ens barn starter i instution, at de vil blive syge, da det er et nyt sted, nye baktusser osv... 

Den nye dagplejer Julie skal starte ved til Januar, fortalte faktisk at børn er meget syge de første 2 leve år... Men kan man så også regne med det? Det er jo ikke sikkert det er alle der oplever det... 

Den nuværende dagplejer, der synes jeg godt nok også at Julie er syg ret tit... 

Og rigtig øv at hun slet ikke trives - Er hun helt ked af det når hun skal afleveres/hentes? 

Anmeld

7. december 2010

Laulund87

MoarJ skriver:

Øv altså.... 

Det er nu meget normalt når ens barn starter i instution, at de vil blive syge, da det er et nyt sted, nye baktusser osv... 

Den nye dagplejer Julie skal starte ved til Januar, fortalte faktisk at børn er meget syge de første 2 leve år... Men kan man så også regne med det? Det er jo ikke sikkert det er alle der oplever det... 

Den nuværende dagplejer, der synes jeg godt nok også at Julie er syg ret tit... 

Og rigtig øv at hun slet ikke trives - Er hun helt ked af det når hun skal afleveres/hentes? 

Ja vi havde også forventet det, men en lungebetændelse en uge efter start!

Hun er rigtig ked af det når vi afleverer/henter..De siger hun er ret sart og hun har jo også været meget igennem i hendes lille liv

Hun er meget svær at putte om aftenen og sover dårligt om natten..I vuggestuen siger de at det nok skal blive bedre, meeen

Anmeld

8. december 2010

serinasmor

det er jeg da ked af at høre ... det er SÅ hårdt at aflevere dem når de er kede af det  (skete her igår- men det er jo småting når det kun er den ene gang indtil videre)

og oven i det så lungebetændelse og stadig svigerfamiliebøvl -SUK

god bedring til lillepigen

følg familierådgiverens råd

Og har nu bestemt at 2011 bliver jeres åri trænger til lidt medgang

skriv gerne en pb hvis der er noget brok du skal af med

serinasmor

Anmeld

8. december 2010

Laulund87

serinasmor skriver:

det er jeg da ked af at høre ... det er SÅ hårdt at aflevere dem når de er kede af det  (skete her igår- men det er jo småting når det kun er den ene gang indtil videre)

og oven i det så lungebetændelse og stadig svigerfamiliebøvl -SUK

god bedring til lillepigen

følg familierådgiverens råd

Og har nu bestemt at 2011 bliver jeres åri trænger til lidt medgang

skriv gerne en pb hvis der er noget brok du skal af med

serinasmor

Åh tusind tak hvor er du sød

Det er godt nok meget lige nu, men det må jo gøre os stærkere (Selvom det ikke lige virker sådan i øjeblikket)

Anmeld

8. december 2010

serinasmor

Laulund87 skriver:

Åh tusind tak hvor er du sød

Det er godt nok meget lige nu, men det må jo gøre os stærkere (Selvom det ikke lige virker sådan i øjeblikket)

Selvfølgelig gør det jer stærkere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.