Øv Øv angående køb af brugt flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

944 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. december 2010

bullerbassen

Har netop idag modtaget den flyverdragt ( brugt ) som jeg har vovet mig til at købe, men den er ikke i den str sælger har oplyst  Men et nummer mindre og dermed for lille.

Hvad stiller jeg nu op, bare ærgeligt eller ville I kontakte sælger ?

Håber nogen Tar sig tid til at svare - På forhånd TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

maria87

jeg vil da helt sikkert kontakte sælger, og få min penge tilbage....

alt efter hvad du har givet for den ?

men er det over 100 kr vil jeg have mine penge tilbage, og det skal du da have det er jo hendes fejl at str er forkert

Anmeld

7. december 2010

Mumto3

Klart du skal kontakte sælger! og så må handlen gå tilbage, du får dine penge og du sender den retur.

Anmeld

7. december 2010

Trine89

Jeg ville helt sikkert kontakte sælgerne, kunne jo være hun/han var til at snakke med.. 

Har du nogle beviser for hvad sælgere har sagt/skrevet?? 

Det kan da ikke være rigtig at du skal hænge på den.. håber du kan lave en aftale med sælgeren om at du kan få dine penge tilbage og sælgeren dragten.. 

Anmeld

7. december 2010

eElak

Altså er det pga. den er lille i størrelsen, eller fordi der reelt er oplyst forkert størrelse?

HVis det er det sidste, så ville jeg klart kontakte sælger... 

(jeg har i øvrigt en flyverdragt til salg i str 80 i sort) 

Anmeld

7. december 2010

bullerbassen

Dragten er en Danefæ flyverdragt som er oplyst str 92 men er en str 1½ .. Prisen var 350 inkl porto.

Har kontaktet sælger som vil have jeg skal sende retur og når han har modtaget dragten vil han overføre pengene.

Men jeg skal selv betale retur porto - Har ingen beviser da annoncen er slettet på DBA

Anmeld

7. december 2010

Ni-ko-li-ne

bullerbassen skriver:

Dragten er en Danefæ flyverdragt som er oplyst str 92 men er en str 1½ .. Prisen var 350 inkl porto.

Har kontaktet sælger som vil have jeg skal sende retur og når han har modtaget dragten vil han overføre pengene.

Men jeg skal selv betale retur porto - Har ingen beviser da annoncen er slettet på DBA

det ville jeg råde dig til ikke at gøre.... han må føre halvdelen over og rsten når dragten når frem

Anmeld

7. december 2010

bullerbassen

Ni-ko-li-ne skriver:

det ville jeg råde dig til ikke at gøre.... han må føre halvdelen over og rsten når dragten når frem

Og hvem skal så dække porto - jeg har jo betalt porto for at få en vare som ikke er korrekt str - og nu vil han have jeg betale retur porto også - Dvs jeg har betalt 100 kr for en vare jeg ikke har

Anmeld

7. december 2010

Ni-ko-li-ne

bullerbassen skriver:

Og hvem skal så dække porto - jeg har jo betalt porto for at få en vare som ikke er korrekt str - og nu vil han have jeg betale retur porto også - Dvs jeg har betalt 100 kr for en vare jeg ikke har

ja, hellere det end helt at miste alle pengene ikke? det er vilkårene når man handler uden kvittering...

derfor gør jeg det ikke længere, med mindre jeg selv kan aflevære/afhente varen eller jeg kender personen nogenlunde... ellers handler jeg kun over trendsales...

Anmeld

7. december 2010

bullerbassen

Ni-ko-li-ne skriver:

ja, hellere det end helt at miste alle pengene ikke? det er vilkårene når man handler uden kvittering...

derfor gør jeg det ikke længere, med mindre jeg selv kan aflevære/afhente varen eller jeg kender personen nogenlunde... ellers handler jeg kun over trendsales...

Det gør jeg også fremover - Har desværre bare ikke været så uheldig før  øv øv ... Handler også kun på TRENDSALES fremover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.