hvad skal jeg give hende når hun ikke kan tåle mælk??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. december 2010

merle2010

ja min datter har mælkeallergi.. og kan kun tåle mælk i meget små mængder.. hun får leverpostej på hendes rugbrød, og hvad kan man ellers give hende på, som er nemt at synke og smatidig ikke indeholder mælk??? prøvede at give hende noget færdiglavet æble, pære grød idag, men der var åbenbart mælk i, så hun kastede vildt op får det så dårligt når hun bliver dårlig.. det er jo min skyld...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

LouiseNielsen

Så syntes jeg da du skal lave hende frugtmos selv. På rugbrød kan du mose advokade og smørre på. Torskerogn, tun og makral.... At drikke må hun "nøjes" med vand....

Anmeld

7. december 2010

motterhea

Kan varmt anbefale jer rismælk! det får jeg selv hver morgen, og kan virkelig mærke forskel

Prøver lige at lede 2 sek :b

Anmeld

7. december 2010

merle2010

LouiseNielsen skriver:

Så syntes jeg da du skal lave hende frugtmos selv. På rugbrød kan du mose advokade og smørre på. Torskerogn, tun og makral.... At drikke må hun "nøjes" med vand....

det var en god ide med fisk, det har jeg ikke tænkt på... og også med advocado.. og hun får allerede vand at drikke, og det er hun meget glad for.. ja jeg må igang med at lave frugtmos selv.. hun får moset banan, og det er hun meget glad for osse.. lavede osse selv grød til hende, da der var mælk i det man kan købe.. det er sku så besværligt altså...

Anmeld

7. december 2010

Alberts/

du kan købe pære og varme lidt i mikrooven og  så blende, det er mildt, og ellers kan du jo lave æbelgrød,

eller avkado og du kan blande banan i(;

det bar igang(; og så i frysern med et par potioner(;

Anmeld

7. december 2010

LouiseNielsen

merle2010 skriver:

det var en god ide med fisk, det har jeg ikke tænkt på... og også med advocado.. og hun får allerede vand at drikke, og det er hun meget glad for.. ja jeg må igang med at lave frugtmos selv.. hun får moset banan, og det er hun meget glad for osse.. lavede osse selv grød til hende, da der var mælk i det man kan købe.. det er sku så besværligt altså...

Altså jeg ved man også kan søge noget tilskud... Der var snak om på et tidspunkt at Nicklas havde ægge allergi og der fik vi afvide at det ku blive dyrt hvis han havde det, for så skulle vi til at købe mange specielle ting til ham. Så vi ku søge tilskud....

Ved ikke om i har behovet, men hvis nu. Så ved du det i hvert fald...

Anmeld

7. december 2010

BinaMor

jeg bruger rismælk til gabriella, nogle gange havremælk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.