Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ihh, hvor har jeg altså bare en skøn mand Efter jeg fik lagt depotmedicinen på Skejby sidste tirsdag, har jeg været syg som aldrig før i denne proces.. Jeg kaster op hele tiden og har konstant hovedpine Jeg kæmper for at få skrevet min eksamensopgave, som skal afleveres på fredag (hvilket jeg VIL), men synes ikke lige at opgaveskrivning er det sjoveste lige nu.. Oveni går mine homoner helt amok og jeg tuder over ingenting (i morges over, at der ikke var mere juice).. Og hvad gør min søde mand så? Han har i eftermiddags købt halvdelen af matas, og jeg er nu blevet lovet en forkælelsesaften med fodbad, massage og ansigtsmaske, når jeg er færdig med opgaveskrivningen for i dag.. Wee.. Lige det jeg trænger til
Måtte bare lige dele
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åh, det lyder godt. Han er da utroligt sød! Håber aftenen bliver perfekt
Lisbeth1985 skriver: Ihh, hvor har jeg altså bare en skøn mand Efter jeg fik lagt depotmedicinen på Skejby sidste tirsdag, har jeg været syg som aldrig før i denne proces.. Jeg kaster op hele tiden og har konstant hovedpine Jeg kæmper for at få skrevet min eksamensopgave, som skal afleveres på fredag (hvilket jeg VIL), men synes ikke lige at opgaveskrivning er det sjoveste lige nu.. Oveni går mine homoner helt amok og jeg tuder over ingenting (i morges over, at der ikke var mere juice).. Og hvad gør min søde mand så? Han har i eftermiddags købt halvdelen af matas, og jeg er nu blevet lovet en forkælelsesaften med fodbad, massage og ansigtsmaske, når jeg er færdig med opgaveskrivningen for i dag.. Wee.. Lige det jeg trænger til Måtte bare lige dele
Ej hvor lækkert! Håber du kommer til at nyde din aften
Nåååårh, hvor er han bare sød din mand
Sikke en dejlig mand du har dig der... Skønt med noget forkælelse i denne proces...
Lene
det var da bare super sødt af ham!!
wow, det lyder som en perfekt aften du går dig i møde så bliver opgaveskrivningen lidt nemmere nyd din aften!
Så fortjent!
DEJLIG mand du har. Hvor skønt.
Enjoy!
Og held og lykke med PB
ej hvor er han dog bare sød.
kan han ikke lære min mand lidt? hi.
der findes ikke noget bedre når en mand prøver at sætte sig ind i en kvindes sted, og finde ud af hvad der lige kunne være perfekt denne dag.
Nårhhh hvor lyder han bare skøn!!!!
Det er bare skønt med nogle dejlige mænd, når vi er i det "kære" hormon H******!!
Håber du nyder din aften og forkælelsen!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128