Bianca og Celina i "Daub Deluxe"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

Skouboe

Sabina & Simone skriver:

Jameeeennnn... Jeg er da bare nødt til at eje sådan et par brune bukser der... Pernille... Laver du lige et par til mig? Str 27/34 tak...

Ej, sådan nogle skal Simone da have...

De er i øjeblikket på tilbud til 250, og jeg har en lille smule mere tilbage af det brune.. hvis du gerne vil købe et par, så smid en PB med størrelse og adresse

Der er ca. 14 dages leveringstid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Skouboe

Tjuhl skriver:

jaaaaaaaaaaaa! hurra for Pernille!!! jeg venter med spænding på mine "kusinekjoler" (en til Sol og en til Carla til jul) - og jeg har naturligvis også hyret Pernille til at sy Sols navngivningskjole (og ja, kjolen til hendes 1 års fødselsdag...)

ps. og lige pludselig synes jeg at Celina ligner Bianca HELT VILDT!!!

Jeg er lige blevet færdig med Sols, og forventer at blive færdig med Carla's imorgen - bare vent til du ser dem

Jeg mangler iøvrigt stadig nogle stikord til stof til navngivningskjole

Anmeld

7. december 2010

Skouboe

Karo skriver:

Hvor er de bare fine

Og sikke flotte bukser. Tillader mig at spamme med

Hvor er hun også bare lækker, hende Ida pigen... Jeg kan slet ikke stå for de der store brune øjne, og så ligner hun en der pønser på slyngelstreger...

Anmeld

8. december 2010

lion

Hvor er Biance og Celina bare fine i deres nye bukser.

Ida ser også fin ud.

Du er bare så dygtig Pernille

Anmeld

8. december 2010

Skouboe

lion skriver:

Hvor er Biance og Celina bare fine i deres nye bukser.

Ida ser også fin ud.

Du er bare så dygtig Pernille

Ja, det er nogle lækre unger herinde i NS forummet

Mange tak - og i lige måde iøvrigt Lækker detalje med det pink bånd indvendigt - er det satin?

Anmeld

8. december 2010

lion

Skouboe skriver:

Ja, det er nogle lækre unger herinde i NS forummet

Mange tak - og i lige måde iøvrigt Lækker detalje med det pink bånd indvendigt - er det satin?

Ja, jeg købte det for at bruge det til min sracpbooking.

Det gjorde også at jeg kunne bruge den som "overlock" så jeg ikke behøvede at lægge kjolen op 2 gange.

Anmeld

8. december 2010

oo

Skouboe skriver:

Jeg er lige blevet færdig med Sols, og forventer at blive færdig med Carla's imorgen - bare vent til du ser dem

Jeg mangler iøvrigt stadig nogle stikord til stof til navngivningskjole

fårk! Pernille, sorry!! jeg er så rundforvirret i disse dage, at det ikke er til at fatte!!

jamen...æhm...en af dagene (og her satser jeg på en af dem der kommer FØR weekenden!!) sender jeg lige en ordentlig mail og med billede af invitationen og sådan, så kan du måske få en fornemmelse af "stilen"

Anmeld

8. december 2010

Skouboe

lion skriver:

Ja, jeg købte det for at bruge det til min sracpbooking.

Det gjorde også at jeg kunne bruge den som "overlock" så jeg ikke behøvede at lægge kjolen op 2 gange.

Det tænkte jeg også da jeg så det  - det andet bliver lidt belastende i længden...

Så er det jo rart at man i det mindste ikke behøver at gøre det HVER eneste gang, men kun næsten

Du er i øvrigt også velkommen til at komme her forbi og misbruge min overlock, selvom den i øjeblikket kun syr med 1 nål. Den skipper sting med den anden når jeg kanter forede bukser med rib, og jeg har en teori om at jeg simpelt hen forlanger for meget af den lige med det.

Jeg har trådet den om flere gange og skiftet nåle 2 gange og lige lidt hjælper det, så det er nok der problemet er. Men den skal også sy igennem 2 lag rib, yderbuks og foer, samtidig med at jeg strækker ribben, sååå... til gengæld fungerer det rigtigt fint med kun 1 nål.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.