Mad til dåben. Hjææælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.837 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Benjamins'mor

Jeg står og skal snart have bestilt mad til min ufødte søns barnedåb. Vi kunne godt tænke os noget buffet. Kender i nogle steder man kan få det til en temmelig rimelig pris. For dem jeg har fundet indtil videre koster mellem 200-400 pr. person.

Håber i vil hjælpe mig.

Knus.. Christina (37+0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

K.Rehder

Hej med dig..og tillykke med den lille

Et godt alternativ til almindelig suppe, steg og is menu (som godt kan være rigtig kedelig) er en god gang brunch. En barnedåb foregår jo rimelig tidlig på dagen og der er masser af ting at vælge imellem...Rundstykker, æg, bacon, div. pålæg og oste, frugt, kaffe, the og juice og man kunne blive ved....Så slipper man også for at skal ud og købe en masse øl, vand og vin..

Vi har selv valgt en god brunch til vores kommende barnedåb.

Og en god brunch tager man aldrig fejl af

Anmeld

7. december 2010

kamillapetersen91

281210 skriver:

Jeg står og skal snart have bestilt mad til min ufødte søns barnedåb. Vi kunne godt tænke os noget buffet. Kender i nogle steder man kan få det til en temmelig rimelig pris. For dem jeg har fundet indtil videre koster mellem 200-400 pr. person.

Håber i vil hjælpe mig.

Knus.. Christina (37+0)

http://www.kokken-jomfruen.dk/mad-ud-af-huset/

Anmeld

7. december 2010

Mille83

281210 skriver:

Håber i vil hjælpe mig.

Knus.. Christina (37+0)

Hvor bor du henne??

Anmeld

7. december 2010

Benjamins'mor

Mille83 skriver:

Hvor bor du henne??

Midtjylland.

Anmeld

7. december 2010

GUSO

Hej.. Vi fik premium buffet fra smageriet til ca 100/kuvert... Det var rigtig lækkert og der var rigeligt af det.. Camilla

Anmeld

7. december 2010

Benjamins'mor

GUSO skriver:

Hej.. Vi fik premium buffet fra smageriet til ca 100/kuvert... Det var rigtig lækkert og der var rigeligt af det.. Camilla

Okay mange tak for svar. Det vil jeg undersøge nærmere så.

Anmeld

7. december 2010

GUSO

281210 skriver:

Okay mange tak for svar. Det vil jeg undersøge nærmere så.

Jamen velbekomme.. Smageriet.dk håber du finder noget brugbart..

Anmeld

8. december 2010

Mille83

281210 skriver:

Midtjylland.

Vi fik fra Gorm i Klovborg til omkring 130-150 kr pr kuvert, både salat, pasta, kartofler, flere forskellige kød der var rigtig meget mad

Anmeld

8. december 2010

chtr

Vi fik buffet fra Belli i Viborg til min datters dåb, jeg ved ikke om den eksisterer endnu (det er 7 år siden;-)). Men dengang var det rigtig godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.