Nu skal I da lige se hvad jeg har købt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. december 2010

SaNiNa

Bestilte igår en Kitchen aid blender i rød så den passede til vores røremaskine.

vores gamle blender mistede sin pakning for lang lang tid siden og en ny kostede lige så meget som at købe en ny blender.

Så da jeg fik en masse penge i fødselsdagsgave så fandt jeg den til en kanon pris på nette af den helt nye model at være.

Bestilte den i går kl 14 og den kom kl 9 til morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

lisesp83

Wow det kan man da kalde hurtig service.

Og det er da bare en hammer fed farve

Anmeld

7. december 2010

SaNiNa

lisesp83 skriver:

Wow det kan man da kalde hurtig service.

Og det er da bare en hammer fed farve

Ja jeg vare også overrakede. og jeg var jo lige gået i seng efter en lang nattevagt.

Er også helt vild med den røde farve

Anmeld

7. december 2010

BinaMor

hvad gav du for den

leder nemlig efter en god en til min mor.

Anmeld

7. december 2010

SaNiNa

BinaMor skriver:

hvad gav du for den

leder nemlig efter en god en til min mor.

1200kr

http://www.wupti.com/Produkter/Husholdning/Koekkenudstyr/248690/KitchenAid-blender-roed.html

Anmeld

7. december 2010

Miamaja

som vi siger herovre: Sweet

Anmeld

7. december 2010

Frk. Himmelblå

Sanne og Nicklas skriver:

Bestilte igår en Kitchen aid blender i rød så den passede til vores røremaskine.

vores gamle blender mistede sin pakning for lang lang tid siden og en ny kostede lige så meget som at købe en ny blender.

Så da jeg fik en masse penge i fødselsdagsgave så fandt jeg den til en kanon pris på nette af den helt nye model at være.

Bestilte den i går kl 14 og den kom kl 9 til morgen.

Elsker også Kitchen Aid. Ku' næsten ik' fungere i et køkken uden røremaskinen og deres food processor. Har dog ikke blenderen (endnu) 

Anmeld

7. december 2010

SaNiNa

SeptemberBaby skriver:

Elsker også Kitchen Aid. Ku' næsten ik' fungere i et køkken uden røremaskinen og deres food processor. Har dog ikke blenderen (endnu) 

food processor er den god og hvad bruge du den til for manden bliver ved med at kigge på den når vi er ude og handle

Anmeld

7. december 2010

Frk. Himmelblå

Sanne og Nicklas skriver:

food processor er den god og hvad bruge du den til for manden bliver ved med at kigge på den når vi er ude og handle

Vi bruger den til alt muligt. Der følger forskellige skær med. Men den er jo ideel eksempelvis til råkost.

Jeg river grøntsager i den, som jeg putter i gryderetter, så min pige (14 mdr) sagtens kan få dem spist - uden rigtig at lægge mærke til det .

Men det sejeste er, at man kan få et skær (som ekstra tilbehør), der kan skære kartofler til pom'fritter. Så er det slet ingen sag at lave sunde, hj.lavede ovnfritter. Og dem kan man jo passende servere om sommeren til den hjemmelavede grill-burger, hvor man selv har hakket kødet på røremaskinen ved at tilslutte kød-delen 

JA, jeg er FAN! 

Anmeld

7. december 2010

SaNiNa

SeptemberBaby skriver:

Vi bruger den til alt muligt. Der følger forskellige skær med. Men den er jo ideel eksempelvis til råkost.

Jeg river grøntsager i den, som jeg putter i gryderetter, så min pige (14 mdr) sagtens kan få dem spist - uden rigtig at lægge mærke til det .

Men det sejeste er, at man kan få et skær (som ekstra tilbehør), der kan skære kartofler til pom'fritter. Så er det slet ingen sag at lave sunde, hj.lavede ovnfritter. Og dem kan man jo passende servere om sommeren til den hjemmelavede grill-burger, hvor man selv har hakket kødet på røremaskinen ved at tilslutte kød-delen 

JA, jeg er FAN! 

hihi jeg har det der råkost/rive ting til røremaskinen og den er jeg også bare helt vild med.

Den den til at lave pomfritter med den må jeg da lige se hvordan den ser ud.

Jeg er nu også stor tilhænger af Kitchen aid kan slev ikke undvære min røre maskine det er så sjælden vi køber brød i butikkerne efter vi har fået den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.