Dåbskage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.295 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Bryndis

Jeg skal holde barnedåb om 6 uger og jeg vil sindsygt gerne lave en dåbskage selv. Jeg har set rigtig mange dåbskager som bare er helt utrolig flotte med alt muligt pynt osv.

Men så er spørgsmålet bare om hvordan man laver sådan en kage? Hvad putter man i og hvordan laver man det pynt som er på?

I må meget gerne komme med nogle forslag og evt. billeder af jeres egen dåskage som en lille inspiration.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Jeg skal holde barnedåb om 6 uger og jeg vil sindsygt gerne lave en dåbskage selv. Jeg har set rigtig mange dåbskager som bare er helt utrolig flotte med alt muligt pynt osv.

Men så er spørgsmålet bare om hvordan man laver sådan en kage? Hvad putter man i og hvordan laver man det pynt som er på?

I må meget gerne komme med nogle forslag og evt. billeder af jeres egen dåskage som en lille inspiration.

Hejsa!

Prøv at gå ind på kageklub-trådene.. Der er en masse god info og tips!

Held og lykke med det.. Man bliver helt bidt af det!

Stine og Lisa.

Anmeld

7. december 2010

mariamiss6

Jeg ville også sige det var lettest at gå ind i kageklubben, der er det hele beskrevet....

Læs de tråde der er låst i toppen, så får du masser af gode idéer... Der er både en opskrifttråd, og en billedetråd...

Anmeld

9. december 2010

Laila T

www.specialkøbmanden.dk

www.dinkage.dk

www.kagebutikken.dk

www.kagekompagniet.dk

de har alt hvad du skal bruge til at lave en flot kage med.

denne kage er lavet af en chokoladekage med tobleronecreme overtrukket med wilton fondant, blomster og bogstaver er også i fondant og sko er færdig købte sukkersko

Held og lykke

ps. bare sprøg igen hvis det er du har brug for hjælp

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.