E-learning/fjernstudie.. Lige et spørgsmål.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Benjamins'mor

Hejsa. 

Er der nogle af jer der ved om man kan tage sin 9. klasses eksamen via. e-learning? For jeg kan simpelthen ikke finde noget om det nogle steder.

Håber i kan hjælpe.

Knus.. Christina (37+0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Mas

Prøv at kigge inde på Københavns VUC. Der har de et såkaldt Flex-studie, hvor man læser fagene selvstændigt og har så en halv times "konfrontation" altså undervisning med en lærer om ugen/hver anden uge.

Nu ved jeg jo ikke hvor du bor i landet, men det er et rigtig godt system, der giver mange, som ikke har mulighed for at følge hold, chancen for at tage sig en uddannelse. Jeg er selv lærer derinde og har kun gode erfaringer med det!

Pøj pøj med det!

Anmeld

7. december 2010

Benjamins'mor

Mas skriver:

Prøv at kigge inde på Københavns VUC. Der har de et såkaldt Flex-studie, hvor man læser fagene selvstændigt og har så en halv times "konfrontation" altså undervisning med en lærer om ugen/hver anden uge.

Nu ved jeg jo ikke hvor du bor i landet, men det er et rigtig godt system, der giver mange, som ikke har mulighed for at følge hold, chancen for at tage sig en uddannelse. Jeg er selv lærer derinde og har kun gode erfaringer med det!

Pøj pøj med det!

Mange tak.

Nu bor jeg godtnok i midtjylland og har ikke mulighed for at komme til Kbh. Men ellers rigtigt mange tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.