lægebesøg 34 uger :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Mimbi

Jeg var idag til 34 ugers undersøgelse hos lægen, da jeg kom ind fik vi snakket om hvordan jeg havde det og hvordan det har gået siden sidste gang jeg var der so blev jeg vejet og som en overraskelse havde jeg kun taget 300 gr på siden sidste JM besøg som var i uge 32 Så blev blodtrykket målt og det var 114/78 det er da helt ok så kom vi til urinen... det var mindre godt :/ havde sukker i mit urin + at der var infektion i også jeg blev helt slået ud af det  

Jeg skal så i morgen møde fastende hos lægen og få taget en blodsukkeret for at se hvor det ligge og på torsdag skal jeg aflevere en urinprøve til dyrkning ( staves) 

Jeg er bare så ked af det 

Efter alt det skulle lægen se på maven og tjekket baby's hjertelyd og det var alt godt  symfysemålet er nu 38 cm og lægen skønnede baby til at veje 2800 gr  det er da lidt stort hva ? 

Er der andre der har prøvet at havt sukker i urinen og infektion? var der noget galt ? hvad kan ske hvis der er sukker i urinen?

I må godt dele ud af jeres erfaring

Nå men lidt et surt opstød fra mig 

knus 

Mimbi 34+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Jeg havde også sukker i mit urin, men fik afvide at det var meget normalt så længe det ikke var alt for voldsomt... Og var mit ikke! Havde også en infektion, men da den blev dyrket var det slet ikke så galt som troet så heller ikke noget der skulle gøres noget ved...

Kram

Anmeld

7. december 2010

Mimbi

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Jeg havde også sukker i mit urin, men fik afvide at det var meget normalt så længe det ikke var alt for voldsomt... Og var mit ikke! Havde også en infektion, men da den blev dyrket var det slet ikke så galt som troet så heller ikke noget der skulle gøres noget ved...

Kram

Det lyder godt, håber heller ikke at det er noget men jeg er bare så skide bange aligevel  

Lægen spurgt og jeg havde været til sukkerbelastning (tror jeg det hedder) det har jeg så ikke fordi at der ikke er sukkersyge i vores familier (mig/kæresten) så tror ikke at der kun er lidt sukker i mit urin :/ Jeg glemt faktist at spørge .... 

Anmeld

7. december 2010

Tanja84

har desværre ikke nogen erfaringer på dette område, men ville ikke forlade indlægget uden lige at sende dig en

Anmeld

7. december 2010

Mimbi

Tanja84 skriver:

har desværre ikke nogen erfaringer på dette område, men ville ikke forlade indlægget uden lige at sende dig en

ej hvor sødt af dig tak 

Anmeld

7. december 2010

VIPpigen

Har ikke været igennem alt det med dyrkning af urin, eller med sukker i heller.

Men din babys størrelse er ca hvad min datter var da hun blev født. Hun er født 35+2 og vejede 2880 ved fødslen. Jeg havde termin i dag, og hun er blevet vejet til 3600 ca ved SP i dag, og det sagde de jeg godt kunne regne med ville have været hendes vægt hvis hun var født i dag. Så en fin bebs.

Og skulle det (gud forbyde det) ske at den lille vil ud før tid, så har h*n noget at stå imod med når den kommer. Selvom Lilje fik lidt gulsot så nåede hun aldrig op på 10 % af hendes fødselsvægt i de tal, så hun kom ikke i lyskasse.

Held og lykke med resten af graviditeten, og lov mig at nyde det, jeg oplevede aldrig maven giga stor.

Stor Jule

Anmeld

7. december 2010

Mimbi

VIPpigen skriver:

Har ikke været igennem alt det med dyrkning af urin, eller med sukker i heller.

Men din babys størrelse er ca hvad min datter var da hun blev født. Hun er født 35+2 og vejede 2880 ved fødslen. Jeg havde termin i dag, og hun er blevet vejet til 3600 ca ved SP i dag, og det sagde de jeg godt kunne regne med ville have været hendes vægt hvis hun var født i dag. Så en fin bebs.

Og skulle det (gud forbyde det) ske at den lille vil ud før tid, så har h*n noget at stå imod med når den kommer. Selvom Lilje fik lidt gulsot så nåede hun aldrig op på 10 % af hendes fødselsvægt i de tal, så hun kom ikke i lyskasse.

Held og lykke med resten af graviditeten, og lov mig at nyde det, jeg oplevede aldrig maven giga stor.

Stor Jule

Hej

nå ok so er baby måske ikke så stort tror bare i forhold til hvat min søn vejede da han blev født er det meget han vejede 3200 gr og han kom 2 dage før termin  

Jeg skal prøve at nyde resten, men det bliver svært fordi jeg har allerede havdt giga mave i et stykke tid så nu er det blevet mega tungt  

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.