"My best American accent"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

Maise

Dinna88 skriver:

Hvis ikke du synes det er sjovt, så ja
Men det kunne også bare ske at du er en af dem der ikke kan "høre forskellen på amerikansk og britisk engelsk", eller noget? 

jo det jeg sagtens, og er sproglig student og har rejst i usa. for mig udtaler han jo netop bare med amerikansk accent og engelsk, men kan bare ikke se humoren i det. har lige spurgt min kæreste hvad min humor er og han siger sort og grov. Jeg elsker f.eks. mette horn ( fra emmas dilemma)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Maise

7. december 2010

Dinna88

jo det jeg sagtens, og er sproglig student og har rejst i usa. for mig udtaler han jo netop bare med amerikansk accent og engelsk, men kan bare ikke se humoren i det. har lige spurgt min kæreste hvad min humor er og han siger sort og grov. Jeg elsker f.eks. mette horn ( fra emmas dilemma)

Dit "bare" er for mig helt crazy, for jeg synes Amerikansk accent er så umådeligt grim imens den britiske, i nogle dele af england, er så så smuk. Så at han "bare" udtaler dem kan jeg ikke sætte mig ind i  

Okay, sort og grov humor er så heller ikke lige hvad min er  Haha. 

Anmeld

7. december 2010

Dinna88

Maise skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=3WLHMfazYVc

mette horn

Vildt at man kan have så forskellig humor, for jeg trak ikke en mine da jeg så det der Hun står jo bare og spiller en fuld kvinde. (Men okay, jeg er ikke til danske skuepillere (med undtagelser) og jeg synes ikke rigtig at planlagt humor er fedt. 

Anmeld

7. december 2010

Maise

Dinna88 skriver:

Dit "bare" er for mig helt crazy, for jeg synes Amerikansk accent er så umådeligt grim imens den britiske, i nogle dele af england, er så så smuk. Så at han "bare" udtaler dem kan jeg ikke sætte mig ind i  

Okay, sort og grov humor er så heller ikke lige hvad min er  Haha. 

jeg tror ikke jeg lægger så meget humor i accenterne fordi jeg ser så mange film. faktisk synes jeg at den britiske accent: cockney - bare er

så grim at høre. kan næsten ikke tage dem alvorlig når de snakker med den accent. jeg synes heller ikke amerikansk er specielt pænt, men har ikke tænkt det som specielt morsomt. men fair nok

Anmeld

7. december 2010

LinLin

Hehe

Anmeld

7. december 2010

Maise

http://www.youtube.com/watch?v=DXHaCEhOiWU

dette er min kærestes humor.

Anmeld

7. december 2010

Dinna88

Maise skriver:

jeg tror ikke jeg lægger så meget humor i accenterne fordi jeg ser så mange film. faktisk synes jeg at den britiske accent: cockney - bare er

så grim at høre. kan næsten ikke tage dem alvorlig når de snakker med den accent. jeg synes heller ikke amerikansk er specielt pænt, men har ikke tænkt det som specielt morsomt. men fair nok

Cockney er forfærdeligt! Det er kun nogle dele af England hvor det lyder smukt, f.eks. i London området, hvor Charlie i videoen er fra.

Jeg synes Amerikansk accent sat op imod f.eks. den accent de har i London området er fantastisk sjovt. Sådan generelt er det bare forfærdeligt. Jeg kan i visse tilfælde ikke holde ud at høre på det.

Anmeld

7. december 2010

Dinna88

Maise skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=DXHaCEhOiWU

dette er min kærestes humor.

Åh. Min kæreste ser også Family Guy. Jeg synes det er godt at falde i søvn til
Og så er der jo dejlige Stewie med sin dejlige accent! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.