Autostol brugt eller ny???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Malonde1985

Har fået tilbudt at købe en brugt baby autostol af en jeg kender. 9 mdr gammel... Meeen.. ved ikke om jeg tør at købe den brugt? Altså det frarådes jo at købe sådan en brugt hvis den nu har været ude for uheld og lignende.. Men ved den ikke har det.. Kan bare ikke finde ud af om vi skal købe denne eller vente til januar-udsalg og købe en ny..

Hvad ville I gøre og hvad har I gjort??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

LouiseNielsen

Ville jeg ikke have problemer med hvis bare den elles ser fin ud og ikke har været med i nogen trafik uheld.....

Anmeld

7. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Men hvis du ved at den ikke har været ude for en ulykke, så ville jeg da gøre det. Men hvis sælger ikke var helt sikker, ville jeg ikke købe den og ville derfor vente til januar udsalget.

Anmeld

7. december 2010

Malonde1985

LouiseNielsen skriver:

Ville jeg ikke have problemer med hvis bare den elles ser fin ud og ikke har været med i nogen trafik uheld.....

Den ser fin ud og skulle ikke ha været ude for nogen uheld.. Jeg skal gi ca. halvdelen for den af hvad den koster for ny. Det er jo billigt , men tænker bare om man måske kan få en ny for måske kun lidt mere på januarudsalg... men det er jo aldrig til at vide

Anmeld

7. december 2010

Malonde1985

DatterMalou skriver:

Men hvis du ved at den ikke har været ude for en ulykke, så ville jeg da gøre det. Men hvis sælger ikke var helt sikker, ville jeg ikke købe den og ville derfor vente til januar udsalget.

Den skulle ikke ha været ude for ulykker... Hmm... Men hvis man nu kunne få en ny til januar for kun lidt mere, ville jeg måske hellere det..

Anmeld

7. december 2010

Sofia

Jeg ville vente og finde en på januarudsalget. Lige i forhold til en autostol vil jeg helst have den HELT fra ny af! Pga. sikkerheden. Ved godt man kan få et vide den ikke har været i et trafikuheld, men derfor kan et eller andet jo godt være knækket, eller slidt eller lignende..

Anmeld

7. december 2010

Malonde1985

Men tak for jeres svar  ville bare lige høre om jeres meninger med at købe brugte autostole..

Anmeld

7. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Hvis det er nogen du kender kan du jo godt sige at du venter lige lidt endnu, for også og se hvad udsalget byder på. Det havde jeg nok gjort..

Anmeld

7. december 2010

Malonde1985

Sofia skriver:

Jeg ville vente og finde en på januarudsalget. Lige i forhold til en autostol vil jeg helst have den HELT fra ny af! Pga. sikkerheden. Ved godt man kan få et vide den ikke har været i et trafikuheld, men derfor kan et eller andet jo godt være knækket, eller slidt eller lignende..

Ja nemlig.. Ikke fordi jeg ikke stoler på vedkommende , men det er jo ens barn man skal ha i den stol og den skal helst være 100 procent i orden. Måske også federe at få vejledning i hvordan den skal sidde osv af en proffesionel.. Uh så mange ting man hele tiden skal tage stilling til..

Anmeld

7. december 2010

Malonde1985

DatterMalou skriver:

Hvis det er nogen du kender kan du jo godt sige at du venter lige lidt endnu, for også og se hvad udsalget byder på. Det havde jeg nok gjort..

Ja tænker jeg også lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.