pynt til kager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. december 2010

mor-til-vanessa

når man laver blomster og andet pynt til at pynte kagen med hvordan går man så???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Den lykkelige

mor-til-vanessa skriver:

når man laver blomster og andet pynt til at pynte kagen med hvordan går man så???

Jeg er netod igang med en til kæresten.. Har sådan nogle udstikkere jeg har købt i "kagebutikken" her på nettet..

De aller første kager jeg har lavet der har jeg bare lavet en skabelon i bagepapir og skåret ud med kniv..

Men kan godt se den her bliver MEGET pænere med udstikkere..

Anmeld

7. december 2010

mor-til-vanessa

milopilo skriver:

Jeg er netod igang med en til kæresten.. Har sådan nogle udstikkere jeg har købt i "kagebutikken" her på nettet..

De aller første kager jeg har lavet der har jeg bare lavet en skabelon i bagepapir og skåret ud med kniv..

Men kan godt se den her bliver MEGET pænere med udstikkere..

Okay tak. Den skal laves til søndag så tror ikke jeg kan nå og bestille på nettet. Men vil da prøve at lave nogle skabeloner. Det var en super ide. Tænker sådan nogle blomster der eks sidder på brylupskager ved du hvordan man laver det?

Anmeld

7. december 2010

Den lykkelige

mor-til-vanessa skriver:

Okay tak. Den skal laves til søndag så tror ikke jeg kan nå og bestille på nettet. Men vil da prøve at lave nogle skabeloner. Det var en super ide. Tænker sådan nogle blomster der eks sidder på brylupskager ved du hvordan man laver det?

Nej det kan du nok ikke  Ville ellers være lettere.. Men tror nu godt du kan nå det.. fik det to dage efter jeg bestilte på nettet..

Uha er ikke sikker på hvilke blomster du mener?  Har du et link eller billed?

Anmeld

7. december 2010

Mussi30

http://www.dr.dk/DR1/det-soede-liv/Udsendelser/2010/0624131622.htm

Mette Blomsterberg viser her hvordan hun laver bryllupskage. Hun viser også hvordan hun laver roserne, så det kan du bare "spole" frem til

Anmeld

7. december 2010

mor-til-vanessa

milopilo skriver:

Nej det kan du nok ikke  Ville ellers være lettere.. Men tror nu godt du kan nå det.. fik det to dage efter jeg bestilte på nettet..

Uha er ikke sikker på hvilke blomster du mener?  Har du et link eller billed?

hmm nej det har jeg ikke rigtig.

tænker lidt sådan nogle som man også sætter på en bryllups kage. men prøver at finde noget

Anmeld

7. december 2010

mor-til-vanessa

Mussi30 skriver:

http://www.dr.dk/DR1/det-soede-liv/Udsendelser/2010/0624131622.htm

Mette Blomsterberg viser her hvordan hun laver bryllupskage. Hun viser også hvordan hun laver roserne, så det kan du bare "spole" frem til

også tusind tak. det skal jeg lige kigge på :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.