Så er der kun en uge til.... :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Tanja84

Weeeee.... så er der kun en uge, til jeg kan indløse min dejlige fødselsdagsgave fra min alt for dejlige mand.

Fik et minicruise til Norge med Oslofærgen, og vi rejser på næste tirsdag.

Glææææææder mig sååååå meget, bliver så dejligt at komme væk fra de fire vægge herhjemme, også bliver det da bare helt fantastisk at skulle på vores første famillietur/rejse  

bare alt jeg har for at vejret er med os, og det ikke blæser alt for meget, da jeg desværre ikke er den søstærke type

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

isimaven

Det lyder virkelig godt!! God tur

Anmeld

7. december 2010

Tanja84

isimaven skriver:

Det lyder virkelig godt!! God tur

Tak, vi glæder os også rigtig meget

Anmeld

7. december 2010

Mormilla

Håber i får en super tur

Anmeld

7. december 2010

Tanja84

Mormilla skriver:

Håber i får en super tur

Tusind tak.

Har hørt så meget positiv fra folk der har været af sted, så glæder mig virkelig. Bliver forhåbentlig også rigtig smukt at se gågaden i Oslo her i december mdr.

Anmeld

7. december 2010

KarinaIda

Tanja84 skriver:

Weeeee.... så er der kun en uge, til jeg kan indløse min dejlige fødselsdagsgave fra min alt for dejlige mand.

Fik et minicruise til Norge med Oslofærgen, og vi rejser på næste tirsdag.

Glææææææder mig sååååå meget, bliver så dejligt at komme væk fra de fire vægge herhjemme, også bliver det da bare helt fantastisk at skulle på vores første famillietur/rejse  

bare alt jeg har for at vejret er med os, og det ikke blæser alt for meget, da jeg desværre ikke er den søstærke type

uha.. hvor skal i sejle fra???

Har selv lige været afsted en weekend på minicruise til oslo fra frederikshavn af...

Anmeld

7. december 2010

Tanja84

KarinaIda skriver:

uha.. hvor skal i sejle fra???

Har selv lige været afsted en weekend på minicruise til oslo fra frederikshavn af...

Ej, hvor lækkert var det en god tur?

Vi skal sejle fra København

Anmeld

7. december 2010

Mormilla

Tanja84 skriver:

Tusind tak.

Har hørt så meget positiv fra folk der har været af sted, så glæder mig virkelig. Bliver forhåbentlig også rigtig smukt at se gågaden i Oslo her i december mdr.

Jeg har os hørt det er en super tur. Vi har os snakket lidt om det

Anmeld

7. december 2010

KarinaIda

Tanja84 skriver:

Ej, hvor lækkert var det en god tur?

Vi skal sejle fra København

Turen var fin... Men vi var MEGET skuffet over personalet og maden.... Så  frederikshavn/olso, vil jeg ALDRIG råde folk til og tage... Men tilgengæld har jeg hørt den fra KBH skulle være super go, så den skal vi med næste år nok en tur!!!

Anmeld

7. december 2010

Tanja84

Mormilla skriver:

Jeg har os hørt det er en super tur. Vi har os snakket lidt om det

He, he... har også været et stort ønske i laaaang tid. Må lige opdaterer når jeg kommer hjem, også må I altså bare komme af sted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.