milopilo skriver:
Jamen når man bestiller alfabetet i kagebutikken kommer det på sådan en "lineal".. altså bogstaverne på række..
Det er som om fondanten er for tund.. Eller bogstaverne er alt alt for tynde i udstikkeren.. Det går total fra hinanden.. Hmmm 
Årh hvor irriterende det skal drille sådan..
Må prøve at dyppe i flormelis først som du skriver.. Men det er jo mega sart.. Hmm vil nok ikke blive helt godt lige meget hvad.. måske jeg har købt for små bogstaver.. øvvvv.. Ellers må jeg skrive med flor melis glasur.. Ville bare være så pænt det andet..
Når jeg spørger hvilke bogstaver du har købt, så mener jeg om det er funky letters eller almindelige bogstaver... Et link eller et billede ville måske hjælpe

Det er altså sådan med de fleste bogstaver at de sidder på en lineal...
I hvert fald hvis det er nogle fine nogle...
Du er nødt til at have tålmodighed med det....
Gør som jeg beskrev, og se evt. dette link, hvor hun bruger en lineal med funky letters på
http://www.youtube.com/watch?v=cyS7msb13jEDu kan ikke trække dem ud af formen, sådan er det bare, det er de for skrøbelige til, som du selv sagde...
Du er nødt til sådan at klaske dem ned i bordet, for at få dem fri af formen, og så kan du evt. skubbe dem ud med en tynd pensel eller en tandstik....
Det er faktisk ikke lettere fra os andre, selv hende i videoen, som er proffesionel, fortæller at hun oftest prøver mange gange før det virker (det ses dog ikke i videoen)
Anmeld