hva dælen gør man så???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
1 svar
0 synes godt om
7. december 2010

MorTilMalene

lillepigen er blevet godt og grundig forkølet...

hendes lille næse er så stoppet.. har prøvet med saltvands dråber og den der suge dimmer.. men det er som om det ikk rigtig vil hjælpe.. nogen der har råd til hvordan man løsner op i det slim der sidder og driller hende..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

SussieThyssen

MorTilMalene skriver:

lillepigen er blevet godt og grundig forkølet...

hendes lille næse er så stoppet.. har prøvet med saltvands dråber og den der suge dimmer.. men det er som om det ikk rigtig vil hjælpe.. nogen der har råd til hvordan man løsner op i det slim der sidder og driller hende..??

Med mine smurte jeg en ganske lille bitte smule vaseline rundt om næseborene kombineret med saltvandsdråberne. Af en eller anden grund så fik det mine ungers næse til at løbe, så der blev mere gennemløb, men ellers så må du bare leve med det, og det må lilletrolden også.
Men ja...man synes bare det er så synd for dem.

Senere, da de blev lidt større, har de frivilligt bedt om at få ganske lidt kamfercreme under næsen..det er noget der giver frit gennemløb..de skal bare lære og kunne forstå at man ikke må gnide i det eller røre ved øjnene. Men det vil jeg bestemt ikke anbefale til små bebser, da det jo egentligt har en ubehagelig effekt, men jeg kender en del, der rent faktisk bruger det..og det synes jeg er lige barskt nok.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.