Prof. fam. billeder - og hun SKREG! (Billede-spam!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. december 2010

sismofutten

Hej tøser,

Jeg har tidligere skrevet herinde, ang. min lille skrrige-ballon..
Det er nu blevet meget bedre, ved egentlig ikke om det var zoneterapien som hjalp efter en uges tid, eller om jeg er blevet bedre til at læse hende, eller om hun bare er ved at finde sig til rette - men under alle omstændigheder går det rigtig fint med hende, og vi er nu begyndt at kunne komme ud af huset, uden de skrigeri, så det er skønt :-)

MEN, inden det nåede at stoppe helt, var vi lige hos en prof. fotograf og få taget billeder er os alle, og nej, hvor var hun bare ikke glad!
Men lidt gode billeder kom der da ud af det (og storebror klarede det bare så godt :-))- se selv her (undskyld, der bliver lige mega billedespam :-):

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

otlitrom

Sikke nogle dejlige billeder. Og virkelig kønne børn du har!! Men jeg kan da godt se, at den lille dame ikke helt var med på idéen om at smile

Anmeld

7. december 2010

LouiseNielsen

Kæææft din søn er køn, det er jo helt vild.....

Anmeld

7. december 2010

Maja!

syntes det sidste billed er super godt..

Anmeld

7. december 2010

sismofutten

Det er desværre ikk min søn - men min mands fra et tidligere forhold - men ja, han er en lille fotomodel - og MEGA god til at abstrahere (staves?) fra prinsessens skrigeri :-)

Anmeld

7. december 2010

Moar'en

Dejlige billede. Jeg kan rigtig godt lide det hvor storebror holder hende (nummer 2) han ligner en der tænker "Okay er der nogen der snart gider tage hende" Rigtig sødt. Og det bliver da vist en lille score trold i får i ham, han har glimt i øjet Dejlige børn du har trods skrigeriet Sorry det roedet indlæg

Anmeld

7. december 2010

Frøken Sørensen

Dejlige billeder

Og hold da op en køn dreng i har jer...

Anmeld

7. december 2010

ønskerbaby

hold da op nogen gode billede i ser så glade ud selvom lille pigen græder og sikke nogen flotte børn i har

Glædelig jul

Anmeld

7. december 2010

BabyMus

Det er da nogle rigtig gode billeder. (:

Anmeld

7. december 2010

Vial

Dejlige unger! Kan man reservere storebroren til ens datter?

Fy for pokker han er møg lækker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.