Julegave ide til kæresten :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Moar2011

Heei kvinder

- som vi alle ved, nærmere julen sig, og jeg har endnu ikke fået købt gaven til kæresten. - og ville egentlig gern have den købt.

Ku godt tænke mig noget personligt og som han ville blive glad for. Forslag?  noget der ikke er for dyrt, men stadig fortæller en masse. hvis i forstår.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

liwsmor

Babyklar skriver:

Heei kvinder

- som vi alle ved, nærmere julen sig, og jeg har endnu ikke fået købt gaven til kæresten. - og ville egentlig gern have den købt.

Ku godt tænke mig noget personligt og som han ville blive glad for. Forslag?  noget der ikke er for dyrt, men stadig fortæller en masse. hvis i forstår.

en kurv med 24 små gaver eller bare 24 gaver enkel vis. eller køb det han allerede mest ønsker sig, eller lav noget kreativet, eller et frækt billede af dig nøgen, som kalender eller noget andet med dig. 

Anmeld

7. december 2010

Benjamins'mor

Jeg har købt malling, pensler og lærreder i Søstrene Grene, så har jeg malet et personligt billede til min kæreste.

Det kunne jo være en idé.

Anmeld

7. december 2010

Dinna88

Sidste år fik min kæreste en kurv med hjemmebagte småkager, cola, to film med sin yndlingsskuespiller, boxershorts... Kan ikke lige huske om der var mere. De blev han super glad for. Gaven kan jo gøres så personligt som man ønsker - min kæreste har et-eller-andet med specielle boxershorts, han elsker når jeg bager/laver mad til ham, han elsker cola og så HADER jeg Jack Black mens han synes han er genial, så det var også personligt.

Anmeld

7. december 2010

Tanja84

Dinna88 skriver:

Sidste år fik min kæreste en kurv med hjemmebagte småkager, cola, to film med sin yndlingsskuespiller, boxershorts... Kan ikke lige huske om der var mere. De blev han super glad for. Gaven kan jo gøres så personligt som man ønsker - min kæreste har et-eller-andet med specielle boxershorts, han elsker når jeg bager/laver mad til ham, han elsker cola og så HADER jeg Jack Black mens han synes han er genial, så det var også personligt.

Sikke en god julegave

Herhjemme er det bare blevet til tøj de sidste par år, hvilket han også er blevet rigtig glad for, da han virkelig har manglet - og man skal jo huske at give gaver som de bliver glade for og ikke gaver som vi bliver glade for....  

Men synes bare ikke jeg har lyst til at give ham tøj igen i år, selvom det er det eneste på ønskesedlen.

Men måske lidt tøj kombineret med andet personligt i en kurv kunne være en god ide

Anmeld

7. december 2010

Dinna88

Tanja84 skriver:

Sikke en god julegave

Herhjemme er det bare blevet til tøj de sidste par år, hvilket han også er blevet rigtig glad for, da han virkelig har manglet - og man skal jo huske at give gaver som de bliver glade for og ikke gaver som vi bliver glade for....  

Men synes bare ikke jeg har lyst til at give ham tøj igen i år, selvom det er det eneste på ønskesedlen.

Men måske lidt tøj kombineret med andet personligt i en kurv kunne være en god ide

Det har du helt ret i! Gaverne er jo til dem, ikke til os.

Det er nemlig rigtig smart det der med en masse små, personlige ting (: - Jeg kan nok ikke bruge den to år i træk, medmindre jeg har nye idder, og det har jeg ikke!

Min kæreste elsker pepsi twist, så jeg håbede lidt på at kunne komme til Tyskland inden jul, men det når jeg ikke. Så nu er jeg igen på bar bund, lige udover den T-shirt jeg har købt til ham.

Anmeld

7. december 2010

Kruse90

puha der er jo mange gode forslag

Jeg har selv være hos en fotograf og få taget fotos
Er selv spændt på at se dem. Håber han bliver rigtig glad

Anmeld

7. december 2010

bette

hvad med et bælte?

Anmeld

7. december 2010

Moar2011

Kruse90 skriver:

puha der er jo mange gode forslag

Jeg har selv være hos en fotograf og få taget fotos
Er selv spændt på at se dem. Håber han bliver rigtig glad

Hvad for nogle form for billeder fik du taget ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.