ønsker en kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. december 2010

skoust

ja, kunne hel vildt godt tænke mig en fantastisk kæreste men sådan en hænger vel ikke på træerne .. men tænkte på om der måske var nogen der kender nogen som kunne være interesseret i en date med mig? hmm.. underlig og skulle sige sådan noget om en selv men er ved at trænge til en kæreste.. håber det her indlæg giver bare lidt mening.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

DK

Ork, vi har en hel sektion til den her slags. Kig under debatter, der er der vist en der hedder noget med: scor en ungkarl eller noget i den dur!

Derinde ligger der masser af søde og pæne mænd, anbefalet af os baby-brugere!

Rigtig god fornøjelse!

Anmeld

7. december 2010

SussieThyssen

skoust skriver:

ja, kunne hel vildt godt tænke mig en fantastisk kæreste men sådan en hænger vel ikke på træerne .. men tænkte på om der måske var nogen der kender nogen som kunne være interesseret i en date med mig? hmm.. underlig og skulle sige sådan noget om en selv men er ved at trænge til en kæreste.. håber det her indlæg giver bare lidt mening.

Sikke da et sødt indlæg 
En skam jeg ikke lige pt kender nogle ledige fyre sådan omkring på din alder, der altså også er noget ved.
Kender godt nok jordens sødeste ledige fyr, men han er nok en tand for gammel til dig tror jeg...42 LOL
Men held og lykke med det søde.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. december 2010

Maja!

kan virkeligt godt forstå dig.. en fantastisk kæreste er en af de bedste ting at have

Kan vi få lidt oplysninger om dig?

hvor gammel er du og hvor bor du osv.

Anmeld

7. december 2010

skoust

Maja! skriver:

kan virkeligt godt forstå dig.. en fantastisk kæreste er en af de bedste ting at have

Kan vi få lidt oplysninger om dig?

hvor gammel er du og hvor bor du osv.

jamen jeg er 24

og jeg bor i Hjørring

har oliver der bliver 3 til februar

skal snart startet på sosu uddannelsen hvis alt går efter planen

Anmeld

7. december 2010

betski

Ja en rigtig sød kæreste ville nu ikke være helt af vejen, jeg håber også stadig  Har du prøvet dating sider? Der er en der hedder Zoosk som arbejder sammen med Facebook, så det kunne være en fordel, hvis du er aktiv facebook bruger.

Jeg har en rigtig sød kammerat, men han bor desværre i skåne, så det er nok lidt for langt væk. Men skal da nok lige have dig i tankerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.