Tryk langt nede på maven???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Anonym trådstarter

Hej søde damer.

Håber nogle vil hjælpe mig og skrive om deres erfaringer? Jeg er i uge 7-8 og har de sidste par dage fået afløst de mens-agtige smerter til smerter længere nede - dvs lige ved hårgrænsen. Nogle der har prøvet dette??? Og ved om det er normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Moar2011

-Mit svar ville være, at det er meget normalt, eftersom der sker så mange ting inde i din krop. - jeg havde i hvertfald også ondt den gang nede ved hårkanten ca. og får da stadig ligne mens smeter

Anmeld

7. december 2010

Saram

Anonym skriver:

Hej søde damer.

Håber nogle vil hjælpe mig og skrive om deres erfaringer? Jeg er i uge 7-8 og har de sidste par dage fået afløst de mens-agtige smerter til smerter længere nede - dvs lige ved hårgrænsen. Nogle der har prøvet dette??? Og ved om det er normalt?

Jeg havde også smerter dernede og har det til tider stadigvæk.. Den egentlige årsag ved jeg faktisk ikke, men det er jo noget med at alt inde i din mave forandre sig..  Det er vist meget normalt, men hvis det bliver for slemt så ring til lægen. Hellere en gang for meget end en gang for lidt. 

Knus Sara. 

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

Dejligt at høre - man bliver jo så bekymret. Og det jeg egentlig reagerer på er, at smerterne/trykkene har forandret sig meget og er rykket længere ned...

Anmeld

7. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej søde damer.

Nede ved hårgrænsen over skambenet sidder nogle store bindebånd, en slags senemuskler, der er med til at holde de 2 bækkenhalvdele sammen. Rent faktisk har vi dem i brede bånd hele vejen op over maven. Det der sker ved jeres smerter i musklen over skambenet, skyldes, at musklen, dels bliver blødgjort pga hormoner fra jeres krop, men også det at jeres livmoder hæver og presser på musklen. Så det er altså helt normalt.
Det klinger af hos de fleste efterhånden som musklen vender sig til presset indefra, men hos nogle kan det godt rumstere i perioder.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

Ihh hvor skønt. LIGE sådan et "sådan-er-det-fysisk"-svar som jeg håbede på udover erfaringer... Dejligt... Tak!!!

Anmeld

7. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ihh hvor skønt. LIGE sådan et "sådan-er-det-fysisk"-svar som jeg håbede på udover erfaringer... Dejligt... Tak!!!

Det var så lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.