Tja... altså 20.000 kr. er jo naturligvis ikke så meget om 18 år som det er i dag. Men jeg går ud fra at du opretter en slags opsparingskonto hvor i får en rente, der som minimum svarer til inflationen?
Du må jo overveje om i bliver 15 gæster eller 115 gæster (jeg serverede i foråret til en konfirmation med 102 gæster
) Og så skal du overveje om i vil holde det hjemme, i forsamlingshus, på hotel! Der er jo naturligvis et forskelligt prisniveau. Derudover måske overveje om der skal være penge til tøj og til gave også inkluderet i opsparingen! Jeg kan fortælle at en almindelig konfirmationskjole ca. koster 1100-1600 kr. sådan +/- og så skal de jo have sko, og anden dags tøj og hvis det er piger du har, så skal du også have til en frisør tur! Der skal også være til indbydelser og frimærker og en evt. fotografering hos en fotograf. Det er også meget moderne at konfirmanten bliver hentet af en limo eller lign. men det ved jeg jo af gode grunde ikke om det er når dine unger skal konfirmeres, men så er der sikkert noget andet!
Prøv at lig de udgifter sammen som er relevante/kan blive relevante for jer, og så se hvor meget det ialt bliver!
Knus
Anmeld