Hjælp: Vuggestuer i Albertslund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Anonym trådstarter

Hej Piger

Mig og min famillie har lige underskrevet en købskontrakt på et hus i Albertslund. Da der stadig er en fortrydelses periode vil jeg gerne være ano ind til købet er endeligt

Det jeg vil spørge om er om der er nogle der kan anbefale nogle vuggestuer i byen. Vi kommer ikke selv fra Albertsslund og kender ikke til vuggestuerne. Men jeg tænkte at der muligvis var andre der kendte til nogen.

Til jer der ved lidt om Albertslund så skal vi bo tæt på Egelundsskolen og ville jo gerne have en vuggestue tæt på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Anonym trådstarter

opper lige engang

Anmeld

7. december 2010

Loa

Jeg har arbejdet i vuggestue kanen og boede jeg selv i Albertslund skulle min lille snuller helt klart gå der....... Det kommer selvfølgelig an på hvem man er og hvad type vuggestue man er til, men kanen var lige min kop the (skriver fra min mobil, derfor jeg ikke skriver så meget )

Anmeld

7. december 2010

NaFe

hejsa... jeg bor i albertslund

min går i kanen som loa snakker om..den er guld værd..den eneste vuggestue i albertslund..ellers er det integreret alle de andre... den ligger 5 min i bil fra vor i skal bo

men oppe ved egelundsskolen er der lige blevet bygget en hel ny instituation...i 2 etager...hvilket betyder der ca er 100 børn i den...

du velkommen til af skrive pb vis det er...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.