erfaringer med p-plaster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. december 2010

MaleneG

Go' morgen

Nu har jeg langt om længe fået grønt lys, til at få noget andet end mini piller, og har valgt p-plaster, men kunne egentlig godt tænke mig at høre om der sidder nogen derude som både har positive/negative oplevelser med denne form for prævention?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

L-Mortil3

MaleneG skriver:

Go' morgen

Nu har jeg langt om længe fået grønt lys, til at få noget andet end mini piller, og har valgt p-plaster, men kunne egentlig godt tænke mig at høre om der sidder nogen derude som både har positive/negative oplevelser med denne form for prævention?

Jeg brugte P-plaster en overgang, og var faktisk super glad for det, dejligt nemt og bekvemt, desværre kunne jeg ikke tåle "klisteret" eller hvad man siger, så måtte hoppe tilbage på p-piller.

Men i de 3 mdr jeg brugte det, havde jeg bestemt kun positive tanker om det!

Anmeld

9. december 2010

MaleneG

Line&Liam skriver:

Jeg brugte P-plaster en overgang, og var faktisk super glad for det, dejligt nemt og bekvemt, desværre kunne jeg ikke tåle "klisteret" eller hvad man siger, så måtte hoppe tilbage på p-piller.

Men i de 3 mdr jeg brugte det, havde jeg bestemt kun positive tanker om det!

Hvordan giver det udslag det der med ikke at kunne tåle klisteret?

Har læst en del steder efterhånden, at det er ret ofte folk ikke kan tåle det klister.

Men det er meget ret at vide om det kommer i form af udslæt, kløe feber mv?

Anmeld

9. december 2010

L-Mortil3

MaleneG skriver:

Hvordan giver det udslag det der med ikke at kunne tåle klisteret?

Har læst en del steder efterhånden, at det er ret ofte folk ikke kan tåle det klister.

Men det er meget ret at vide om det kommer i form af udslæt, kløe feber mv?

Jeg fik nældefeber udslæt i et ret stort område hvor plasteret sad. Rigtig øv! Små knopper der kløede helt ondsvagt.

Anmeld

9. december 2010

MaleneG

Line&Liam skriver:

Jeg fik nældefeber udslæt i et ret stort område hvor plasteret sad. Rigtig øv! Små knopper der kløede helt ondsvagt.

Okay, jeg må prøve, og krydse fingre for at jeg er en af dem som godt kan tåle det.

Det ville da være guds gave, kun at skulle huske sin prævention én gang om ugen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.