Blå om munden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.871 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Kvindemin

Vi er netop indlagt med vores lille søn på 2 mdr.
Han bliver blå om munden.
Er i nogle som har prøvet det samme, eller hørt om det??
De og vi ved intet endnu, og kan ikke sige hvor lang tid vi skal være her....

Knus fra en fortvivlet mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Mettemus

Puh det lyder ikke rart!

Jeg ved ingenting om det, men vil gerne sende et trøstekram og ønske om god bedring - håber det bliver et kort ophold, og at det viser sig, at det ikke er noget alvorligt!

Anmeld

7. december 2010

Mi

Vi har kun prøvet det når datteren var udenfor. Hun frøs meget nemt, og blev blå om læberne med det samme.

Håber de snart finder ud af hvad der er galt

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

7. december 2010

Diana...

Åhh nej søde Christina, håber ikke det er noget 

Vi har en enkelt gang været til lægen med Lucas fordi han pludselig blev meget blå om munden og om hænderne men da vi kom op til lægen var det væk og de fandt ikke ud af hvad det var, og der har ikke været noget siden. 

Tænker på jer. 

Anmeld

7. december 2010

missie20

Chritinap skriver:

Vi er netop indlagt med vores lille søn på 2 mdr.
Han bliver blå om munden.
Er i nogle som har prøvet det samme, eller hørt om det??
De og vi ved intet endnu, og kan ikke sige hvor lang tid vi skal være her....

Knus fra en fortvivlet mor

Du får lige et for det må da ikke være sjovt, nu havde i sikkert planlagt i skulle hygge om jeres familie. Og slet ikke regnet med at at jeres bebs skulle indlægges. Puha tør ikke tænke tanken hvis det var min dreng
Men hvis han har blå læber,negle. Kan det tyde på han ik ilter hans ilt godt nok. Men du skriver om munden, så har jeg ikke en anelse, desværre. Men ville ikke gå uden og sige jeg føler med jer og jeres lille pus.

Anmeld

7. december 2010

Kvindemin

Tak hvor er i søde, det er også så ubehageligt

Anmeld

7. december 2010

Nemesis

Hvordan er hans trivsel ellers?? tager han på?? Bliver han svedig når han spiser??

Sara blev også indlagt da hun va et par måneder. Hun blev også blå om munden, samtidig med hun ikke tog på.

Det viste sig at hendes stofskifte var forhøjet så hun brændte alt af hun spise og dermed frøs hun og så blev hun blå om munden.

hendes fingre kunne faktisk også blive blålige, så vi blev tjekket, fik kørt EKG og alle prøver blev taget.

i dag er hun stadig en frossenpind men bliver ikke længere blå.

:-) Sisse

Anmeld

7. december 2010

Frk. Himmelblå

Uha, det er da ikke rart. Godt, han bliver undersøgt.

Jeg kan ikke hjælpe dig med erfaringer, men tænker umiddelbart på apnø/søvnapnø måske? Men jeg ANER altså slet ikke noget om det!

Stort og kom endelig med en update senere, når du kan overskue det.

Anmeld

7. december 2010

LinLin

Åh det lyder ikke sjovt

Vi havde en dreng i vuggestuen der pludseligt en dag blev blå om munden... Han var 1 år. Det  var fra han vågnede til han blev hentet en time senere - og han var altså varm da vi tog ham op, så det var ikke fordi han frøs. Hans mor tog ham til læge som sagde det kunne være noget med blodomløbet (ikke for at skræmme dig!!) og hvis det skete igen, skulle hans hjerte undersøges nærmere, men det er 1½ år siden - og det er ikke sket igen i det tidsrum!

Anmeld

7. december 2010

Jyden

Vores datter var syg da hun var 1½ mdr og da blev hun blå om munden, når hun hostede. Lægerne mistænkte kighoste, men det viste sig blot at være en voldsom forkølelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.