En dum dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

Dansker i England

Mormilla skriver:

Det var godt... Håber os at du har det bedre

Jeg har det sådan ok - jeg ved, at det var den rigtige beslutning, jeg tog, og så kommer jeg mig nok over det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Mormilla

Dansker i England skriver:

Jeg har det sådan ok - jeg ved, at det var den rigtige beslutning, jeg tog, og så kommer jeg mig nok over det.

Ja engang i mellem er man nød til at tage sådan nogen beslutninger...

Anmeld

7. december 2010

Dansker i England

Mormilla skriver:

Ja engang i mellem er man nød til at tage sådan nogen beslutninger...

Det er man nemlig - og så må jeg bare håbe, at jeg en dag vil finde en mand, der faktisk er værd at holde på.

Anmeld

7. december 2010

SussieThyssen

Tusinde tak for din krammer - det varmede

Lillepigen har det lidt bedre i dag - men vi bliver indendøre og hjemme hele dagen.

Jep, bor stadig i England og har ingen planer om at flytte herfra igen - det er mit hjem.

Hav en god dag

Aha...ja nu ved jeg ikke hvor i England du bor, men mange englændere døjer jo netop med broncittis, især som små pga det fugtige klima..især hvis "nordbo-gener" rykker derover.
Men ellers så er der jo dejlige områder derovre.
Desværre har jeg aldrig selv været der, men jeg har stadig denne her følelse i maven af, at jeg så gerne ville opleve de mange forskelligeartede landskaber. Essex, Surry, Cornwall, Wales, en hel masse steder med ufattelig smuk natur. 

Anmeld

7. december 2010

Dansker i England

SussieThyssen skriver:

Aha...ja nu ved jeg ikke hvor i England du bor, men mange englændere døjer jo netop med broncittis, især som små pga det fugtige klima..især hvis "nordbo-gener" rykker derover.
Men ellers så er der jo dejlige områder derovre.
Desværre har jeg aldrig selv været der, men jeg har stadig denne her følelse i maven af, at jeg så gerne ville opleve de mange forskelligeartede landskaber. Essex, Surry, Cornwall, Wales, en hel masse steder med ufattelig smuk natur. 

Lillepigen have også bronkitis i marts - og ja, der er mange, der har det herovre.

Jeg bor i Østre England (East Anglia). Der er masser af smuk natur herovre - især i West Midlands, hvor der er masser af bjerge og skovarealer. Hvis du får mulighed for det, synes jeg bestemt, du skulle tage herover

Anmeld

7. december 2010

SussieThyssen

Lillepigen have også bronkitis i marts - og ja, der er mange, der har det herovre.

Jeg bor i Østre England (East Anglia). Der er masser af smuk natur herovre - især i West Midlands, hvor der er masser af bjerge og skovarealer. Hvis du får mulighed for det, synes jeg bestemt, du skulle tage herover

Gid jeg kunne, men desværre er jeg så handicappet, at jeg ikke mere har fysikken til at få den slags oplevelser. Men jeg må jo glæde mig over det jeg HAR fået set og oplevet, og det er heller ikke så lidt.
Og så må jeg jo nøjes med at se naturudsendelser på tv i stedet

Anmeld

7. december 2010

Mormilla

Det er man nemlig - og så må jeg bare håbe, at jeg en dag vil finde en mand, der faktisk er værd at holde på.

Ham finder du når du mindst venter det

Anmeld

7. december 2010

Dansker i England

Mormilla skriver:

Ham finder du når du mindst venter det

Tak. Jeg tager nu en pause fra alt det halløj nu - og vil fokusere på min datter, salg af butik og flytning nu.

Anmeld

7. december 2010

Dansker i England

SussieThyssen skriver:

Gid jeg kunne, men desværre er jeg så handicappet, at jeg ikke mere har fysikken til at få den slags oplevelser. Men jeg må jo glæde mig over det jeg HAR fået set og oplevet, og det er heller ikke så lidt.
Og så må jeg jo nøjes med at se naturudsendelser på tv i stedet

Det er jeg ked af at høre - men i det mindste har du oplevet lidt, og kan glædes over det

Og ja, der findes mange gode naturprogrammer, du kan nyde

Anmeld

7. december 2010

Mormilla

Tak. Jeg tager nu en pause fra alt det halløj nu - og vil fokusere på min datter, salg af butik og flytning nu.

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.