Er det tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Mimbi

Snakkede med en veninde i sidste uge so sagde til mig at hun troede at min mave var blevet lavere en den havde været... Jeg tænkte ikke så meget over det, men så sagde min mor til mig i weekenden "Maibritt jeg tror altso at din mave sidder meget lavere en den har gjort" hmmmm ok.... har så tænkt overe det i weekenden og i dag... Er det ikke lidt tidligt? jeg mangler 6 uger? 

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Low

Mimbi skriver:

Snakkede med en veninde i sidste uge so sagde til mig at hun troede at min mave var blevet lavere en den havde været... Jeg tænkte ikke så meget over det, men så sagde min mor til mig i weekenden "Maibritt jeg tror altso at din mave sidder meget lavere en den har gjort" hmmmm ok.... har så tænkt overe det i weekenden og i dag... Er det ikke lidt tidligt? jeg mangler 6 uger? 

knus

Jeg tror det er forskelligt fra kvinde til kvinde og hvad de forskellige synes . tror ikke det kan være for tidligt for jeg mener ikke der er noget galt i at maven falder ned

Anmeld

7. december 2010

mariamiss6

Mimbi skriver:

knus

Så har baby måske bare sat sig fast i bækkenet

Anmeld

7. december 2010

SussieThyssen

Mimbi skriver:

knus

Det er meget forskelligt hvornår den synker ned...ved nr 2 graviditet eller flere kommer det tidligere, og så har det også en vis betyd hvordan barnet ligger.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. december 2010

Mimbi

SussieThyssen skriver:

Det er meget forskelligt hvornår den synker ned...ved nr 2 graviditet eller flere kommer det tidligere, og så har det også en vis betyd hvordan barnet ligger.

Kærligst
Sussie

Dette er så også min næste graviditet kunne bare ikke huske at den blev så lav så tidligt i min første graviditet

De sige at barnet har ligget med hoved ned ad siden uge 32 så det er måske der for at den er blevet lavere  

Knus 

Anmeld

7. december 2010

Mimbi

mariamiss6 skriver:

Så har baby måske bare sat sig fast i bækkenet

ja det kan det selvfølgeligt det finder jeg så ud af om nogle timer da jeg skal til sidste lægebesøg  

Anmeld

7. december 2010

SussieThyssen

Mimbi skriver:

Dette er så også min næste graviditet kunne bare ikke huske at den blev så lav så tidligt i min første graviditet

De sige at barnet har ligget med hoved ned ad siden uge 32 så det er måske der for at den er blevet lavere  

Knus 

Ja..og så har det jo også noget at gøre med, hvilken vej de ellers vender og drejer derinde. Om de ligger med benene ind mod ens rygrad, udad mod maven, om de ligger mod venstre eller højre osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.