Så fik jeg en dato..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Bom

Hej Piger..

Som jeg har fortalt tidligere skal jeg have lavet en udskrabning pga at jeg har en lille rest moderkage tilbage i livmoderen efter fødsel for snart 7 mdr siden. Idag var vi så til for undersøgelse på sygehuset og først spurgte de om jeg ville have indgrebet lavet i morgen, øhh what, den var jeg ikke lige klar på, så fik en tid d. 16 dec..

Puha er sku lidt nervøs for skal nemlig i fuld narkose, og hvordan vil det gå med amning, og kan jeg være mor for Matilde den dag.. Min kæreste har jo selvfølgelig taget fri den dag og skal også med, for ellers kunne jeg ikke få det gjort ambulant...

Nu skal det bare overståes så vi kan holde jul i det lille øde land hjem...

Tja ville jo ikke rigtig noget med det her, men kan jo altid ønske jer alle en glædelig jul...

Jule knus fra Maria og Matilde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Frøken J.

Tulle Mus skriver:

Hej Piger..

Som jeg har fortalt tidligere skal jeg have lavet en udskrabning pga at jeg har en lille rest moderkage tilbage i livmoderen efter fødsel for snart 7 mdr siden. Idag var vi så til for undersøgelse på sygehuset og først spurgte de om jeg ville have indgrebet lavet i morgen, øhh what, den var jeg ikke lige klar på, så fik en tid d. 16 dec..

Puha er sku lidt nervøs for skal nemlig i fuld narkose, og hvordan vil det gå med amning, og kan jeg være mor for Matilde den dag.. Min kæreste har jo selvfølgelig taget fri den dag og skal også med, for ellers kunne jeg ikke få det gjort ambulant...

Nu skal det bare overståes så vi kan holde jul i det lille øde land hjem...

Tja ville jo ikke rigtig noget med det her, men kan jo altid ønske jer alle en glædelig jul...

Jule knus fra Maria og Matilde..

Kan ikke rigtig sige noget fornuftigt, men jeg vil bare ønske dig held og lykke, hvis man kan sige det! Synes ikke du skal stresse over om du kan passe din datter, men bare sørger for at berolige dig selv op til "indgrebet"! Din mand skal nok være der, det lyder da i hvert fald sådan!

Anmeld

7. december 2010

Laulund87

Hov var det derfor du havde så ondt?? For det er da gået min næse forbi..

Anmeld

7. december 2010

Bom

Secrets skriver:

Kan ikke rigtig sige noget fornuftigt, men jeg vil bare ønske dig held og lykke, hvis man kan sige det! Synes ikke du skal stresse over om du kan passe din datter, men bare sørger for at berolige dig selv op til "indgrebet"! Din mand skal nok være der, det lyder da i hvert fald sådan!

Tak..

Anmeld

7. december 2010

Bom

Laulund87 skriver:

Hov var det derfor du havde så ondt?? For det er da gået min næse forbi..

Ja jeg har haft rigtig mange menses lign smerter og det kommer med garanti fra det...  Så nu skal det her bare overståes, for har egentlig ikke lyst til det..

Anmeld

7. december 2010

BabyMus

Bare tænk på at når det er overstået, så er der ikke så lang tid til juleaften. Så har du ikke det at tænke på mere og kan koncentrere dig 100% om din familie og julehygge. (:

Anmeld

7. december 2010

Siil

Pøj-pøj med det hele.

Prøv at tænke allerede ind i fremtiden, hvor indgrebet er overstået og du hygger dig sammen med din lille familie. Vigtigste er, at du har din mands støtte og kærlighed.

Varme tanker til dig

Anmeld

7. december 2010

Laulund87

Tulle Mus skriver:

Ja jeg har haft rigtig mange menses lign smerter og det kommer med garanti fra det...  Så nu skal det her bare overståes, for har egentlig ikke lyst til det..

Åh jamen det er da godt de har fundet ud af hvad der er galt, så du slipper for smerterne!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.