Kommer kravleriet/møveriet af sig selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Snuffler25

Hej piger Nicolaj er nu 7,5 mdr og kan sidde op, men kan ikk kravle eller møve sig frem.. Når jeg lægger ham på maven, ruller han direkte om på ryggen, det umuligt at holde ham på maven ;-) prøver jeg, begynder han at pjevse..Selvom han ikk ligger på maven, vil kravleriet eller møveriet så bare pludselig komme alligevel selv, eller burde jeg gøre noget for at træne det? Hvor gamle var jeres unger da de ku komme frem selv?På forhånd tak :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Mullebergen

Snuffler25 skriver:

Hej piger Nicolaj er nu 7,5 mdr og kan sidde op, men kan ikk kravle eller møve sig frem.. Når jeg lægger ham på maven, ruller han direkte om på ryggen, det umuligt at holde ham på maven ;-) prøver jeg, begynder han at pjevse..Selvom han ikk ligger på maven, vil kravleriet eller møveriet så bare pludselig komme alligevel selv, eller burde jeg gøre noget for at træne det? Hvor gamle var jeres unger da de ku komme frem selv?På forhånd tak :-)

Hjalte var på præcis samme måde, stædige asen 

Han var 10 måneder da han begyndte at krybe sig frem og 14½ måned da han kravlede, han var 18½ måned da han gik. 

Han har altid været lidt af en sløv banan med det motoriske 

Anmeld

6. december 2010

Tina2

Kan ikke huske hvornår Filuca begyndte at møve, men hun kravlede da hun var 9 mdr, og hun gik da hun var 11½ mdr.

Milas møvede sig frem på maven fra da han var 6 mdr, kravlede da han var 13 mdr og gik da han var 16 mdr.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.