Intimt spørgsmål (ikke børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. august 2008

Anonym trådstarter

Ja undskyld jeg er ano, men har ikke lyst til at stå frem med hvem jeg er når det er så imtimt.

Sagen er den at jeg har fået lagt en spiral for 18 dage siden, og små bløte i dagene efter, men det stoppede ret hurtigt. Fik mens sidste uge, og blødte normalt. De sidste 6 dage har jeg slet ikke blødt, men har haft en skarp lugt fra skeden. I går fik jeg så sex, og nu er jeg atter begyndt at bløde lidt igen.

Og så til spørgsmålet, er det normalt? eller skal jeg en tur til lægen for at få det tjekket.

Hilsen en anonym

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2008

Pia.

Det aner jeg faktisk ikke... men en lille tommelfinger regl må vel være at hvis du lugter kraftigt fra skeden at du tager kontakt til lægen...
Syntes lige meget hvad ikke det skader han lige tager et tjek eller du måske ringer op og taler med sygeplejersken og fortæller hvordan du har haft det...

Jeg har aldrig haft en spiral så jeg kan desværre ikke hjælpe dig med, om det er normalt at det er sådan i starten...

Knus fra Pia.

Anmeld

29. august 2008

MorCamilla

Jeg har altid kun brugt P-piller, så jeg kan heller ikke fortælle dig om det er normalt.. Men jeg ville tage til lægen for en sikkerhedsskyld, pga lugten.. Man kan aldrig ringe til lægen for meget...

Knus fra Camilla.

Anmeld

29. august 2008

monstar99

Fik du ikke spiralen i under din mens??
Det fik jeg begge gange jeg fik lagt en op.
Synes du skal snakke med din læge da det ikke i mine øre lyder helt normalt.
Jeg havde i starten det som om jeg viberet meget fra underlivet efter at have fået den lagt op, men først ved næste mens periode begyndt mine blødninger at være lidt kraftigere.
Ingen ekstra dårlig lugt lidt, ekstra smerte ved første samleje.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.