Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg vil så gerne ha mine piger har ens kjoler på her til juleaften.
men tror desværre det umuligt, da der er så mange år imellem dem.
tror i det findes nogen steder i en str 56 og en i str 4.5 år?
og hvor henne?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej det tror jeg desværre ikke at der er..
Stumpen skriver: Nej det tror jeg desværre ikke at der er..
heller ikke her desværre
medmindre man køber en til den store, og så få en til at sy en der ligner til den lille
nvm skriver: heller ikke her desværre medmindre man køber en til den store, og så få en til at sy en der ligner til den lille
Noget i den stil ja...
Jeg har fået ens modeller (men ikke farver) til mine piger, men det er fordi den yndste er kommet op i str. 86..
jeg har bestilt "kusinekjoler" hos daubdeluxe - det er Pernille (skouboe) inde fra navlestrengen der har et firma hvor hun syr tøj. Der er 3 år mellem min Sol og hendes kusine Carla, og Pernille har syet ens kjoler til dem til jul
Tjuhl skriver: jeg har bestilt "kusinekjoler" hos daubdeluxe - det er Pernille (skouboe) inde fra navlestrengen der har et firma hvor hun syr tøj. Der er 3 år mellem min Sol og hendes kusine Carla, og Pernille har syet ens kjoler til dem til jul
men jeg er desværre nok for sent ude til den slags
nvm skriver: men jeg er desværre nok for sent ude til den slags
det tror jeg nu ikke...du kan jo prøve at skrive til SKouboe og høre, mine er kun lige bestilt i november og er ved at blive færdiggjort nu
Noa Noa - de har de fineste strikkjoler, og det er jo fra str. 0 år og op...
Jeg syr også i så forskellige størrelser.
www.novasark.dk
Kh Birgitte
birgittemarie skriver: Jeg syr også i så forskellige størrelser. www.novasark.dk Kh Birgitte
ville det ku lade sig gøre hvis nu jeg fandt en til min store pige i en butik, at du så ku sy en magen til i str 56?
og hvad ligger prisen på?
hvor i landet bor du?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128