Cd afspiller til små børn - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.949 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. december 2010

>>Carina<<

Er der nogen der ved hvor man kan købe en cd afspiller til små børn? (en dreng) Håber nogen kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

bøgelund

Carina1984 skriver:

Er der nogen der ved hvor man kan købe en cd afspiller til små børn? (en dreng) Håber nogen kan hjælpe

så lige i sidste uge i netto, at de havde sådan nogle små fine nogle. til 149 kr.

tror den var i sort eller lyserød. Den var hammer sød..

ellers fætter BR eller toysrus?

Anmeld

6. december 2010

bøgelund

Carina1984 skriver:

http://www.br.dk/Kategorier/Musik%20og%20film/DVD/Lys,%20lyd%20og%20billede/Cd-afspiller%20med%20antichok.aspx?id=610082&q=cd

den er da nice den her  

Anmeld

7. december 2010

>>Carina<<

bøgelund1 skriver:

så lige i sidste uge i netto, at de havde sådan nogle små fine nogle. til 149 kr.

tror den var i sort eller lyserød. Den var hammer sød..

ellers fætter BR eller toysrus?

Øv typisk det var sidate uge det er min mor der leder efter en til min søn men siger der ik er til små børn i br og toy r us

Anmeld

7. december 2010

>>Carina<<

bøgelund1 skriver:

http://www.br.dk/Kategorier/Musik%20og%20film/DVD/Lys,%20lyd%20og%20billede/Cd-afspiller%20med%20antichok.aspx?id=610082&q=cd

den er da nice den her  

Årh ja den er fed. men nok en anelse for dyr i forhold til hvad hun havde tænkt sig vil jeg tro. Vil vise hende siden så ka hun jo evt give et tilskud bare

Anmeld

7. december 2010

Karina84

Kiggede lige i Bilkas reklame og de har sådan nogle små, de er godt nok i sort og i hvid, men de ser sådan rimelig simple ud og uden for mange knapper, til 189,- .Jeg tror da jeg vil overveje at få fat i sådan en når det blir min tur  

Anmeld

7. december 2010

>>Carina<<

Karina84 skriver:

Kiggede lige i Bilkas reklame og de har sådan nogle små, de er godt nok i sort og i hvid, men de ser sådan rimelig simple ud og uden for mange knapper, til 189,- .Jeg tror da jeg vil overveje at få fat i sådan en når det blir min tur  

Tak søde. Det siger jeg til hende har godt nok ingen Bilka her men det har de da hvor de bor

Anmeld

7. december 2010

Karina84

Carina1984 skriver:

Tak søde. Det siger jeg til hende har godt nok ingen Bilka her men det har de da hvor de bor

Det var så lidt  Ellers kan man vist bladre i deres reklame inde på deres hjemmeside  Det er rimelig nemt at finde

Anmeld

7. december 2010

>>Carina<<

Karina84 skriver:

Det var så lidt  Ellers kan man vist bladre i deres reklame inde på deres hjemmeside  Det er rimelig nemt at finde

Jep jeg kiggede på nettet da jeg så din besked det er sagt til mormor og hun vil køre derud

Anmeld

7. december 2010

Marco2

Købte den der CD-afspiller fra Bilka til  min datter i søndags. Kun 189,- så kan der ske med den hvad der skal. Den er ret simpel - med få knapper.

Der er både CD afspiller og radio i.

Ved ikke hvor længe den holder, men så har man også kun givet 189,- for den. Fåes i hvis, sort og pink.

Og så havde de jubilæumsboksen med de sidste 10 års børne MGP på tilbud også. Så den røg lige med i kurven så hun har sine første CD'ere at høre på den.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.