Ja piwer som har fulgt med i min graviditet, følger mine dejlige børn og til alle jer andre som følger med på sidelinien 
Ja jeg har forsømt baby.dk - JEG UNDSKYLDER.. Men jeg er SNOT forelsket i mine drenge, og forsøger at tilbringe AL min tid med dem og på dem..
Jeg håber i tilgiver mig
..
Imorgen bliver lillebror Liam hele 3 uger..!! Syntes tiden er fløjet afsted..! Personligt kan jeg nu sige at jeg kender Liam rigtig godt, og vi har tit god øjenkontakt når vi sidder i sofaen efter madtid..!!
Storebror Tino hygger sig med at nusse, putte, kysse og kramme med lillebror..! Nu får mor ingen mysser mere, de går alle sammen til lillebror 
- Det varmer mit hjerte at se dem sammen..!! Hans ord kommer løbende ud af munden nu, jeg kan slet ikke følge med..!! Og om små 2 måneder ca bliver han 2år.. 2 ÅR?!! - hvor hurtigt er de ikke lige gået..!?
amningen fungerer nogenlunde, dog må jeg ty til MME to gnage i løbet af døgnet.. Omkring kl. 14 får Liam imellem 20-40ml efter jeg har ammet 1 time i træk.. Og nogle aftener får han også omkring kl. 20 men det er hellere ikke mere end de små 20-40ml..!! For os fungerer det heldigvis godt på den måde, og det letter mig rigtig meget når jeg VED at han er mæt..!! Liam kæmper med maven rigtig meget men det har han jo gjort fra dag 1..!!
Vægten siger nu minus 17kg - så nu hænger maveskinnet så bare, men altså ja ja det må jo trænes op så snart jeg stopper med udflåd/blod..!! Håber dog på at smide lidt mere, ville nu være stolt over at kunne komme ned på den vægt jeg var på, inden jeg ventede vores engle tvillinger
- så jeg har lige 7kg endnu..!! 
Billeder skal i ihvertfald ikke snydes for så værsgo piwer
)
Mange KNUSSER fra Maria, Tino og Liam
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld